شناسهٔ خبر: 67439552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آسفالت معابر بجنورد نسبت به پارسال ۳ برابر شد

سید پوریا مسلمی

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار بجنورد از افزایش سه برابری میزان آسفالت معابر این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در بهار سال گذشته حدود ۵۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر بجنورد انجام شده بود، اما اکنون شاهد بیش از سه برابر شدن آن در بهار امسال هستیم.

وی با اشاره به اینکه در فصل بهار امسال شاهد بارش‌های مختلف بودیم که اجرای عملیات آسفالت را مختل می‌کرد، ادامه داد: با این وجود ۱۶۰ هزار مترمربع آسفالت معابر بجنورد انجام شد که شامل روکش و لکه‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با رایزنی‌های شهردار بجنورد حجم قیر مناسبی به شهرداری تخصیص پیدا کرد، گفت: تاکنون ۷۲۰ تن قیر رایگان برای شهر بجنورد جذب شده است که بیش از ۱۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

معاون عمرانی شهرداری بجنورد اظهار کرد: این حجم از آسفالت‌های انجام‌شده در شهر بجنورد تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته است و در تلاشیم تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد آسفالت معابر را برای افزایش رفاه حال مردم ادامه دهیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر خیابان‌هایی مانند پرستار حدود ۱۰ سال است که از آسفالت بی‌بهره بود؛ اما اکنون در حال انجام است. خیابان‌هایی مانند حر و سید جمال نیز روکش شده و این‌گونه اقدامات به سرعت در حال انجام است.

نیکبخت افزود: اولویت ما آسفالت معابری بود که تردد بیشتری داشته یا شدت تخریب آن‌ها بالا بود. به همین دلیل در نقاط مختلف شهر از جمله حواشی شهر و معابر فرعی نیز شاهد حجم چشمگیری از آسفالت هستیم و از آنجا که بیشتر این عملیات‌ها به‌صورت شبانه انجام می‌شود، رضایت بیشتری از مردم را به دنبال دارد.

انتهای پیام

نظر شما