شناسهٔ خبر: 67438848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پرداخت بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان ایلام

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام از پرداخت ۳۰ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اصغر باباخانی صبح امروز_ یکشنبه دهم تیر_ در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه بیش از ۹۵ درصد این مطالبات به کشاورزان شهرستان‌های دهلران و مهران پرداخت شده است، اظهار کرد: گندم‌کاران بخش صالح‌آباد هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ۳۳۳ هزار تن گندم معمولی و دوروم از کشاورزان استان خریداری شده است، افزود: از این مقدار تاکنون فایل ۳۱۰ هزار تُن به بانک عامل کشاورزی برای پرداخت مطالبات ارسال شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اضافه کرد: ۳۰ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران استان ایلام پرداخت شده است.

باباخانی خاطرنشان کرد: متولی پرداخت بهای گندم‌کاران در کل کشور سازمان ملی هدفمندی یارانه‌ها با همکاری سازمان برنامه و بودجه است و شرکت غله و خدمات بازرگانی تنها متولی خرید تضمینی گندم، ثبت در سامانه «سیفا» و ارسال فایل‌های خرید به بانک عامل کشاورزی است و نقشی در پرداخت بهای گندم‌کاران ندارد.

وی افزود: در مناطق گرمسیری برداشت به پایان رسیده است، اما روند برداشت گندم از مزارع مناطق سردسیر و معتدل استان تا اواسط مرداد ادامه خواهد داشت.

نظر شما