شناسهٔ خبر: 67438376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بسیج امکانات آبفا برای خدمات‌رسانی شایسته به زائران اربعین در کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: تمام واحدهای این شرکت با نهایت آمادگی، تلاش فعالانه‌ای برای خدمت‌رسانی شایسته در ایام اربعین به زائران در شهرستان مریوان و مرز باشماق ارائه خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا، محمد فرهاد اظهار کرد: مهمترین رسالت شرکت آبفا در این ایام، بحث تأمین آب کامل و کافی سالم و بهداشتی برای زائران و همچنین اجرا و ساماندهی شبکه فاضلاب به نحو شایسته بوده که در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شده است.

وی افزود: اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب، توزیع بطری‌های آب و انجام نمونه‌برداری از جمله اقداماتی است که با هدف تأمین آب شرب بهداشتی زائران اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان اجرا می‌شود.

مدیرعامل آبفا کردستان خاطرنشان کرد: تمام واحدهای این شرکت با نهایت آمادگی، تلاش فعالانه‌ای برای خدمت رسانی شایسته در ایام اربعین به زائران در شهرستان مریوان و مرز باشماق ارائه خواهند داد.

فرهاد اضافه کرد: برگزاری مرتب جلسات کارگروه ستاد اربعین استان، حضور مستمر مدیران شرکت در مرز باشماق برای نظارت بر روند اجرای صحیح اقدامات از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این ایام است.

نظر شما