شناسهٔ خبر: 67437066 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سخنگوی شورای نگهبان؛

صحت مرحله اول انتخابات در اسرع وقت بررسی می‌شود

صاحب‌خبر -
صحت مرحله اول انتخابات در اسرع وقت بررسی می‌شود
خبرگزاری آریا - سخنگوی شورای نگهبان از بررسی صحت مرحله اول انتخابات در اسرع وقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان ظهر امروز (شنبه 9 تیرماه) در خصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، گفت: نتایج این انتخابات توسط وزارت کشور اعلام شد و فعالیت ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات همچنان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: چنانچه کسانی شکایتی نسبت به روند برگزاری انتخابات داشته باشند، اعم از نامزد‌ها یا عموم مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه «مردم ناظر» و یا با مراجعه حضوری به دبیرخانه شورای نگهبان به اعلام شکایت خود بپردازند.
سخنگوی شورای نگهبان افزود: با توجه به اینکه انتخابات به مرحله دوم رفته است، فرآیند بررسی صحت انتخابات در اسرع وقت انجام می‌گیرد و نسبت به این موضوع اظهارنظر می‌شود.
طحان‌ نظیف در خصوص موارد و گزارش‌ هایی که در روز برگزاری انتخابات به سامانه «مردم ناظر» ارسال شده بود، تصریح کرد: مواردی که ارسال شده بود، جزئی بودند، اما در کارگروه‌های شش‌گانه ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات تا به دست آمدن نتیجه مورد پیگیری قرار گرفتند.
گفتنی است؛ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه 8 تیر 1403 در حدود 59 هزار شعبه در داخل و خارج از کشور برگزار شد که نتایج آن صبح امروز توسط وزارت کشور اعلام شد./
پایان پیام

نظر شما