شناسهٔ خبر: 67436076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گزارش‌دهندگان ماینر در اهواز پاداش می‌گیرند

شرکت توزیع نیروی برق اهواز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یک میلیون تومان پاداش بابت گزارش هر دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز پاداش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، شرکت توزیع برق اهواز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یک میلیون تومان پاداش بابت گزارش هر دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز خواهد داد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

به اطلاع می‌رساند در راستای پایداری شبکه برق و جلوگیری از بروز نوسان ولتاژ، شهروندان عزیز می‌توانند به صورت کاملاً محرمانه از طریق تلفن همراه خود وارد سایت توانیر شده و در قسمت سمت راست وارد ثبت گزارش رمز ارز غیرمجاز شده و اقدام به معرفی محل دارنده دستگاه‌های ماینر استخراج رمز ارز غیرمجاز کنند و بابت هر دستگاه معادل یک میلیون تومان و پس از کشف و توقیف توسط دستگاه قضائی از طریق شرکت مادر تخصصی توانیر پاداش به حساب بانکی آن‌ها وجه نقد واریز خواهد شد.

استان خوزستان و شهرستان اهواز با توجه به شرایط آب‌وهوایی و صنعتی بودن با وجود شرکت‌های پرمصرف برق در تابستان همواره با مشکل برق روبه‌رو است و وجود دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز بر این مشکلات افزوده است از ابتدای سال تا پایان خرداد ۱۶۹ دستگاه ماینر در اهواز کشف و ضبط شده‌اند، همچنین در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ تاکنون در مجموع تعداد ۱۶۳۷ ماینر و سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۹۳۳ دستگاه ماینر جمع شده است.»

اهواز پس از تهران پرمصرف‌ترین کلان‌شهر اهواز در زمینه نیروی برق است.

نظر شما