شناسهٔ خبر: 67433114 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

نیرو‌های نیابتی غرب دوباره به دست و پا افتادند

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: محمد ایمانی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت:

نیرو‌های نیابتی غرب
دوباره به دست و پا افتادند

اشرافیت غربگرا که جریانی نیابتی و نفوذ زده است، به ویژه طی یک سال گذشته، از هیچ تلاشی برای اختلاف افکنی میان سه قوه، و نیرو‌های جبهه انقلاب فروگذار نکرده است.

این، ماموریتی قدیمی است که چند سال قبل، از زبان یکی از پادو‌های زیاده گو لورفت. "عباس-ع" (محکوم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان) شهریور ۱۳۹۵ در نشریه "صدا" نوشته بود:

«مهم‌ترین عاملی که در شرایط کنونی به‌عنوان پیشران برنامه ما عمل خواهد کرد، جلوگیری از وحدت میان اصولگرایان است. این هدف در ۵ سال گذشته به نحو مطلوبی پیش رفته. نهایی کردن شکاف میان جناح حاکم، بسیار مهم است. اصلاح‌طلبان باید نقش «قُوِه»‌ای را بازی کنند که این شکاف را به مرز جدایی کامل برساند».

کارگزاران سیاسی و رسانه‌ای اشرافیت غربگرا، در دو انتخابات اخیر مجلس و ریاست جمهوری، از طریق پروپاگاندای پر حجم، و استخدام مستقیم یا غیر مستقیم عناصر دو به هم زن، تلاش کردند مانع از اتحاد و همدلی نیرو‌های انقلابی شوند، بعضا هم موفق شدند.

اما اکنون که دوباره و در فرصت انتخابات، اتحاد میان طیف‌های انقلابی در حال شکل گیری است، مزدوران نیابتی غرب و کارفرمایان آن‌ها به شدت نگران شده و عزا گرفته اند. آن‌ها می‌دانند که این اتحاد مانند همیشه، رمز پیروزی است و می‌تواند موفقیت‌های مبارکی را ارزانی ملت ایران کند.

حواله کردن انبوه اراجیف و ناسزا‌های علنی، خطاب به طیف‌های حاضر در جبهه انقلاب به خاطر این که دوباره می‌خواهند اتحاد کنند، نشان از به دست و پا افتادن بدخواهان مردم و انقلاب دارد. این سرآسیمگی و به هم ریختگی، از درستی مسیر همدلی نیرو‌های انقلاب حمایت می‌کند.

در عین حال، باید این همدلی را به عمق جامعه بسط داد و دوباره، روح امید را در فضای عمومی زنده کرد. این حرکت، نیاز به موج سازی اجتماعی دارد و اگر همت و تدبیر پای کار بیاید، می‌تواند حماسه‌ای تازه بیافریند.

اکنون نه فقط مردم متدین و زجر کشیده، به وحدت نیرو‌های مومن انقلاب امید بسته اند، بلکه چشم دوستان و دشمنان ما در جهان، به این حرکت دوران ساز است.

"روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید/ حالیا چشم جهانی نگران من و توست".

نظر شما