شناسهٔ خبر: 67432318 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

ثبت بردی تدارکاتی در پرونده تیم ملی نوجوانان

صاحب‌خبر -

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند در دیداری تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست آکادمی زنده‌یاد حسین معدنی شد.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند، امروز (شنبه نهم تیر) در دیداری تدارکاتی و دوستانه به مصاف تیم آکادمی زنده‌یاد حسین معدنی رفت.

شاگردان عادل غلامی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند تا بردی تدارکاتی در پرونده خود ثبت کنند. با توافق سرمربیان دو تیم این دیدار بازهم ادامه یافت.

محمد‌امین رحیمی، مبین کلاسنگیانی، امیررضا سعادت، محمدنیما باطنی، میرمحمد موسوی، امیر نادری و محمد امین عرب ترکیب شروع کننده تیم ملی زیر 18 سال پسر ایران در این مسابقه بودند.

قضاوت این مسابقه برعهده علیرضا قریب بود و سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، امیرحسین منظمی دبیرکل، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی، مهدی اسلامی خزانه دار و سرپرست تیم ملی نوجوانان و محمدرضا تندروان از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند که در سالن فدراسیون برگزار شد.

اشکان درخشان، قاسم کارخانه و مصطفی حیدری از جمله بازیکنان تیم آکادمی حسین معدنی بودند که با هدایت رامین تاج‌الدینی در این مسابقه حضور یافتند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد به میزبانی بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه است.

ششمین مرحله تمرینات آماده‌‎سازی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران از 26 خرداد با حضور 18 بازیکن آغاز شده است که تا روز پنج‌شنبه 14 تیرماه ادامه دارد.

والیبال ایران با نسل جدیدی در قهرمانی زیر 18 سال آسیا شرکت می‌کند، زیرا زیر 17 ساله‌ها در قهرمانی جهان شرکت خواهند کرد. کار شناسائی و استعدادیابی این تیم از 15 بهمن سال گذشته آغاز شد تا بازیکنان کنونی بعد از چندین مرحله اردوی انتخابی و آماده‌سازی در این تیم قرار گیرند.
حسین معدنی بازیکن، کاپیتان، مربی و سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران دهم مردادماه ۹۳ در سن ۴۳ سالگی درگذشت. یادش گرامی باد.

نظر شما