شناسهٔ خبر: 67431798 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

عملیات مقاومتی علیه نظامیان صهیونیست در جنوب الخلیل

منابع رسانه‌ای از تیراندازی به سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب الخلیل واقع در کرانه باختری خبر می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شهاب‌نیوز، همزمان با نبرد مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، درگیری میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری نیز ادامه دارد.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف روستای «قلقس» در جنوب الخلیل واقع در کرانه باختری از سوی مبارزان مقاومت فلسطین گلوله‌باران شده‌اند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که پس از تیراندازی مبارزان فلسطینی به سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف روستای قلقس در جنوب الخلیل، نظامیان صهیونیست به این روستا یورش برده‌اند.

همچنین بر اساس خبر‌های رسیده، نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی به روستای «قصره» واقع در جنوب شرق شهر «نابلس» در کرانه باختری نیز یورش برده‌اند.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که بخش‌هایی از زمین‌های کشاورزی متعلق به فلسطینیان در روستای «قصره» پس از شلیک گلوله‌های گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دچار آتش‌سوزی شده است.

همچنین نظامیان صهیونیست یکی از جوانان فلسطینی به نام «سعید داود» از اهالی شهرک «بیتا» را در میدان «یتسهار» در جنوب نابلس بازداشت کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما