شناسهٔ خبر: 67431219 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

بررسی و پایش وضعیت پایداری ارتباطات در روز انتخابات در استان کرمانشاه | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و جمعی از کارکنان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از برخی شعب اخذ رأی مستقر در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به بررسی و پایش وضعیت پایداری ارتباطات مراکز همراه اول، ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه پرداختند.

صاحب‌خبر -
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، سیدابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه و جمعی از کارکنان این اداره کل، روز جمعه ضمن بازدید از برخی شعب اخذ رأی مستقر در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به بررسی و پایش وضعیت پایداری ارتباطات مراکز همراه اول، ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه پرداختند.
محمدی با بازدید از مراکز ارتباطی همچون مخابرات منطقه کرمانشاه، شرکت ارتباطات زیرساخت، مراکز همراه اول و ایرانسل به بررسی عملکرد هر یک از مراکز یاد شده پرداخت و از صحت و دقت در انجام وظایف محوله به منظور تسهیل در فرآیند رأی‌گیری با احراز هویت برخط افراد رأی دهنده اطمینان پیدا کرد.
وی در ادامه بازدیدها به شعبه اخذ رأی مستقر در مخابرات منطقه کرمانشاه مراجعه کرد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت انتخابات، از تمامی همکاران و دست‌اندرکاران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که در این روز مهم برای پایداری ارتباطات تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در پایان بخش نخست بازدید مراکز ارتباطی، بر اهمیت نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات سالم و شفاف تأکید کرده و ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های مستمر و همکاری تمامی بخش‌ها، این روند به بهترین شکل ممکن ادامه یابد.

نظر شما