شناسهٔ خبر: 67431027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یوفا تیم ملی کرواسی را نقره داغ کرد

تهران- ایرنا- اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تیم ملی کرواسی را به دلیل حوادث دیدار این تیم برابر ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ نقره داغ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا، کمیته اخلاق اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) تیم ملی کرواسی را به دلیل حوادث رخ‌داده در دیدار این تیم برابر ایتالیا در لایپزیش آلمان، ۱۰۵ هزار یورو(۱۱۲ هزار و ۴۵۵ دلار) جریمه کرد.

جو دیدار دوشنبه‌ هفته گذشته این تیم‌ها با ۲ دیدار قبلی یورو که در لایپزیش برگزار شده بود، تفاوت فاحشی داشت و هواداران کرواسی چندین و چند منور در ورزشگاه شعله‌ور کرده و جام‌های پلاستیکی به دفعات به زمین بازی پرتاب شد.

فدراسیون فوتبال کرواسی جریمه مذکور را به دلیل پرتاب اشیاء، روشن کردن منور و رفتار نامناسب تایید کرد. یوفا هنوز محرومیت‌های احتمالی مرتبط با این تخلفات را اعلام نکرده است.

پلیس لایپزیش که قبل از بازی و در هنگام برگزاری و پس از آن در حالت آماده‌باش بود، چندین نفر را از بین هواداران کرواسی که به «دردسرسازها» معروف بودند، بازداشت کرد و تا پایان بازی در بازداشت نگه داشت.

تیم ملی سوئیس و ایتالیا امروز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در مرحله حذفی یورو در برلین به مصاف هم می‌روند. تیم ملی کرواسی نیز که برابر ایتالیا به تساوی رسیده بود، از صعود به مرحله حذفی بازماند.

نظر شما