شناسهٔ خبر: 67430364 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خلیلی: پرسپولیس خواسته‌های AFC را اجرایی می‌کند/ تیم بانوان را تشکیل می‌دهیم

تهران- ایرنا- رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس، گفت: هیچ مشکلی در تیم‌های پایه نداریم و طبق دستورات پیش می‌رویم. اکنون نیز طبق قوانین AFC تیم بانوان را تشکیل می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محسن خلیلی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه امروز اتفاق خیلی خوبی برایمان رخ داد و می‌توانیم بدهی‌ بازیکنان آکادمی را پرداخت کنیم. از مسئولان باشگاه و حامی مالی تشکر می‌کنم که همه جوره تیم‌های پایه را حمایت کردند. امیدوارم این اتفاق دائمی باشد تا بتوانیم آینده باشگاه را بسازیم، چراکه ۵ سال آینده همین بازیکنان تیم‌های پایه در لیگ برتر بازی خواهند کرد.

وی در مورد شرایط آکادمی باشگاه پرسپولیس، گفت: موفقیت در تیم‌های پایه، حاصل کار تیمی بود. برنامه ۵ ساله به باشگاه دادیم که ۳ سال از این برنامه گذشته است. امیدوارم به اهدافمان برسیم چون می‌توانیم به تیم بزرگسالان کمک کنیم. تنها برنامه من بازیکن‌سازی است تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره تغییر نگرش مدیران باشگاه به آکادمی، یادآور شد: بعد از فشاری که AFC به فدراسیون آورد همه شاهد بودیم که دوستان فوتبالی دستورات را اجرا کردند و خوشبختانه روز به روز هم حساسیت بیشتری نشان می‌دهند. فلسفه پرسپولیس جدا است چون ما از روزی که آمدیم بحث حرفه‌ای‌گری را در تیم پیگیری کردیم و خوشبختانه در حال‌حاضر هم هیچ مشکلی در خصوص تیم‌های پایه نداریم و طبق قوانین AFC تیم بانوان را هم اضافه می‌کنیم.

خلیلی افزود: وظیفه آکادمی این است که تفکرات بازیکنان را تغییر دهد و خوشبختانه می‌بینیم که بازیکنان جوان با بزرگسالان تمرین می‌کنند. سخت است در بزرگسالان پرسپولیس بازی کرد چون همه بازیکنان تیم جزو بهترین‌ها هستند و امیدوارم بازیکنان جوان بیشتر تلاش کنند تا بتوانند به جایگاه مناسبی برسند. امیررضا رفعیی تبریک می‌گویم که توانست با تلاش، خود را به ترکیب اصلی بزرگسالان برساند و در چند بازی که در ترکیب بود بهترین عملکرد را داشت. امیدوارم بازیکنان جوان رفیعی را الگوی خود قرار دهند.

وی در خصوص زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر، گفت: پیگیر این موضوع هستم و قول دادند قبل از شروع مسابقات، زمین چمن را عوض کنند تا ما هم بتوانیم روی زمین چمن طبیعی تمرین کنیم. در حال‌حاضر هم زمین چمن درفشی‌فر تغییرات زیادی کرده است. خوشحالم توانستیم اتاق فیزیوتراپی را تاسیس کنیم. از احمد نوراللهی و مهدی طارمی که تجهیزات فیزیوتراپی را تهیه کردند، تشکر می‌کنم.

نظر شما