شناسهٔ خبر: 67430040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان خبرداد؛

مشارکت ۴۱ و شش دهم درصدی گلستانی‌ها در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات استان خبرداد؛ رئیس ستاد انتخابات گلستان از مشارکت ۴۱ و شش دهم درصدی گلستان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنای گلستان، سید علی مهاجر گفت: مردم استان در فضای مشارکت خوب درخشیدند و همواره در صحنه‌های مختلف پای کار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.

وی با بیان اینکه شعبات اخذ رای در حال جمع‌بندی است، افزود: هماهنگی‌های لازم با هیات نظارت بر انتخابات گلستان در حال انجام است تا آخرین آمار تایید شده به تفکیک به اطلاع عموم مردم برسد.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۵۱۵ شعبه دیروز آرای مردم را اخذ کردند گفت: حدود ۲۴ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، قضایی و بازرسی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در گلستان فعالیت داشتند.

مهاجر با بیان اینکه ۹۳ واجد شرایط بالای ۹۵ ساله گلستانی در انتخابات هشتم تیر ماه شرکت کردند، خاطرنشان کرد: ۱۱ درصد رای‌دهندگان گلستانی جزو رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال بودند.

وی خرید و فروش رای را یکی از جرایم رایج در برخی از انتخابات‌ها برشمرد و تاکید کرد: در انتخابات هشتم تیر ماه هیچ تخلف جدی در استان گلستان رخ نداده و هیچ موردی از خرید و فروش آراء در استان گزارش نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما