شناسهٔ خبر: 67428740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تعداد ورزشکاران سازمان یافته زنجان به بیش از ۶۲ هزار نفر رسید

زنجان - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تعداد ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته استان در سه ماهه سال جاری به بیش از ۶۲ هزار نفر رسید که نسبت به مدت مشابه گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

صاحب‌خبر -

جواد بازرگان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش ورزشکاران سازمان یافته استان، افزود: در حوزه ورزش همگانی حدود ۱۵ درصد مردم استان ورزش می کنند که این میزان، چندان رضایتبخش نیست.

وی گفت: مشارکت دستگاه های متولی برای توسعه ورزش همگانی اهمیت بسزایی دارد و به ترویج ورزش همگانی به ویژه در حوزه بانوان منجر شود.

این مسوول گفت: یکی از دستگاه های موثر در توسعه ورزش همگانی، شهرداریها هستند که خوشبختانه همکاری خوبی در حوزه ورزش دارند و بهره گیری از ظرفیت آنها به افزایش سرانه ورزش خانواده ها منتهی می شود.

وی به فراهم شدن مقدمات اجرای طرح ورزش و مردم در استان اشاره کرد و گفت: هرچند ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی در پارک های سطح شهر زنجان انجام می شود اما با اجرای این طرح به نحو بهتری از مکان های ورزشی استان استفاده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ فضای ورزشی در زنجان وجود دارد که با اجرای این طرح، ورزش بانوان در این مکان ها به صورت ویژه انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح ورزش و مردم در مراحل اولیه در سه سالن ورزشی سرپوشیده اجرا می شود، اظهار داشت: بر این اساس بانوان زنجانی بدون پرداخت هزینه و با وجود مربیان مجرب ورزش خواهند کرد.

نظر شما