شناسهٔ خبر: 67427962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

توزیع بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه ۱ اراک

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک گفت: طی سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳، ده برابر مدت مشابه سال گذشته، در سطح منطقه یک اراک آسفالت پخش و توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی درباره گزارش عملکرد این منطقه طی سه ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: نیروهای اجرایی منطقه یک با همکاری بی وقفه عوامل سازمان عمران شهرداری، از ابتدای سال جاری، بیست هزار و ششصد و پنجاه و پنج تن آسفالت در معابر این منطقه توزیع کردند که این میزان ده برابر توزیع آسفالت در مدت مشابه سال قبل است.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین دلیل افزایش چشمگیر توزیع آسفالت در منطقه یک اراک، ساماندهی تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی (ره) و اجرای روکش آسفالت در کوی نگین (فاز سه هپکو) و کمربندی شمالی است که سبب شده بیش از ۱۷ هزار و ۵۵۵ تن روکش مکانیزه آسفالت و سه هزار و ۱۰۰ تن لکه‌گیری دستی مورد ثبت قرار گیرد.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک گفت: طی سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ ده برابر مدت مشابه سال گذشته، در سطح منطقه یک اراک آسفالت پخش و توزیع شده است.

شالی بگ افزود: منطقه یک یازده معبر اصلی را برای اجرای روکش کلی آسفالت طی تابستان جاری در نظر گرفته که امید می‌رود با همکاری سازمان عمران در تأمین آسفالت مورد نیاز این مهم، با رضایت شهروندان به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: در هفته نخست تیرماه امسال دو هزار و ۱۵۰ تن آسفالت در سطح منطقه یک اراک توزیع شده که نشان دهنده عزمی راسخ برای کسب رضایت شهروندان است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به صدور ۴۲ پروانه ساختمانی در بهار ۱۴۰۳ اظهار کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری علی رغم کاهش چشم گیر ساخت و سازها در کشور، شاهد صدور ۴۲ پروانه ساختمانی جدید با متراژ تقریبی ۱۲۰ هزار متر مربع بودیم که با همکاری‌های متقابل منطقه یک شهرداری با سازندگان ساختمانی میسر شده است.

شالی بگ خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری با درآمد حدود ۲۰۰ میلیارد ریال، بخش قابل توجهی از بودجه منطقه یک طی فصل بهار ۱۴۰۳ محقق شد که در این بین رسیدگی و تعیین تکلیف ۵۰ عدد پرونده کمیسیون ماده صد نقش قابل توجهی را در تحقق بودجه ایفا کرده است.

نظر شما