شناسهٔ خبر: 67427856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قاتل متواری دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری راننده زن پراید سفید رنگی که پس از ‏زیر گرفتن عابر پیاده اقدام به فرار کرده بود، خبر داد.‏

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حکمت‌اله شجاعی ظهر امروز _شنبه نهم تیر_ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: اواسط خرداد سال جاری یک دستگاه پراید با یک عابرپیاده در یکی از مناطق شهرستان کرج برخورد کرد و راننده زن بدون توجه به وضعیت مصدوم حادثه بی‌درنگ اقدام به فرار می‌کند.

وی افزود: فرد مصدوم از ناحیه سر و صورت، پا و دیگر اعضای بدن دچار آسیب می‌شود و طی تماس شهروندان توسط عوامل امدادی اورژانس به یکی از بیمارستان‌های شهرستان کرج منتقل می‌شود اما فرد مصدوم به علت خونریزی و شدت صدمات به کما می‌رود و بعد از گذشت چند روز فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی البرز خاطرنشان کرد: با توجه به انتشار فیلم این حادثه دلخراش در شبکه‌های اجتماعی و خدشه‌دار شدن اذهان عمومی، بی‌درنگ مراتب در دستور ویژه اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

شجاعی ادامه داد: با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران سرانجام هویت راننده پراید متواری مشخص و وی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: این متهم زن پس از دستگیری در اظهارات خود گفت آن شب از منزل دخترش قصد مراجعت به منزل را داشته و با توجه به خلوتی معابر با سرعت بالا در حال رانندگی بوده است که با عابرپیاده برخورد می‌کند، اما از روی ترس محل حادثه را ترک می‌کند و در این مدت دچار عذاب‌وجدان شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمه به‌منظور انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارد، گفت: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

نظر شما