شناسهٔ خبر: 67427734 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افزایش آمار شهدای غزه به ۳۷ هزار و ۸۳۴ نفر + فیلم

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز شنبه از افزایش آمار شهدا به ۳۷ هزار و ۸۳۴ نفر از ابتدای جنگ ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان این منطقه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در گزارش روزانه خود از آمار شهدا و مجروحان این منطقه اعلام کرد: با گذشت ۲۶۷ روز از شروع حملات وحشیانه رژیم اسرائیل، ارتش این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته سه مورد جنایت علیه خانواده های فلسطینی در نوار غزه انجام داد که بر اثر این جنایات، ۴۰ نفر شهید و ۲۲۴ نفر زخمی شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، آمار شهدای فلسطینی در این منطقه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۷ هزار و ۸۳۴ نفر افزایش یافت. همچنین طی این مدت، ۸۶ هزار و ۸۵۸ فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

این در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند که همچنان شماری زیادی از فلسطینیان که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، زیر آوار هستند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۶۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد.

نظر شما