شناسهٔ خبر: 67427724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پایان عملیات تملک مسیرگشایی «گوروانچی» تبریز

شهردار منطقه ۸ تبریز ازپایان عملیات تملک مسیرگشایی «گوروانچی» تبریز خبر داد و گفت: اجرای چهار پروژه مسیر گشایی در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز، در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر در برنامه کاری شهرداری این منطقه قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، حسین منیری فرظهر امروز _شنبه نهم تیر_ در حاشیه بازدید از عملیات مسیر گشایی «گوروانچی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیابان گوروانچی به طول ۴۲۰ متر و عرض ۱۸ متر توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز اجرایی می‌شود که خیابان‌های شهید علیپور، قره‌باغی‌ها و امام خمینی (ره) را به هم متصل خواهد کرد.

وی افزود: عملیات تملک و تخریب املاک واقع در مسیر به‌طور تقریبی تکمیل شده است و عملیات عمرانی پروژه با زیرسازی، بتن‌ریزی، سنگفرش و مسطح‌سازی مسیر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه در حال اجرا است و در حال حاضر شاهد پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی در این پروژه هستیم و تلاش داریم طی هفته‌های آتی، این پروژه مسیر گشایی را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار منطقه ۸ تبریز از تمرکز شهرداری این منطقه بر کاهش ترافیک در معابر مرکزی شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای چهار پروژه مسیر گشایی در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز، در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر در برنامه کاری شهرداری این منطقه قرار گرفته است.

نظر شما