شناسهٔ خبر: 67427115 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

اردوی جهادی در قالب موکب‌های چهارگانه کانون‌های فرهنگی ( کانون خیریه ) دانشگاه اجرا شد

به مناسبت روز عید سعید غدیر خم و همزمان با برگزاری میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، اردوی جهادی در قالب موکب‌های چهارگانه با موضوع سلامت و جهاد تبیین روز سه شنبه، ۵ تیرماه، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا بهشتی- به همت کانون های فرهنگی دانشگاه و با همکاری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشکده طب سنتی و مدیریت مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی - ایرانی، به مناسبت روز عید سعید غدیر خم و همزمان با برگزاری میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، اردوی جهادی در قالب موکب‌های چهارگانه با موضوع سلامت و جهاد تبیین روز سه شنبه، ۵ تیرماه، برگزار گردید.

این موکب‌های چهارگانه در میادین انقلاب (۲ موکب)، فردوسی و امام حسین (ع) بر پا و در مجموع، ۱۰۲۹ نفر از دلدادگان امیرالمؤمنین (ع از خدماتی همچون مشاوره فردی، ازدواج، خانواده و اعتیاد، مشاوره طب سنتی ایرانی، غربالگری بهداشتی و درمانی، آگاهی‌بخشی با هدف کاهش گرایش به کانابیس و تبیین دستاوردهای حوزه سلامت دولت سیزدهم با هدف امیدآفرینی و عمل به جهاد تببین صورت پذیرفت.

اردوی جهادی در قالب موکب‌های چهارگانه کانون‌های فرهنگی ( کانون خیریه ) دانشگاه اجرا شد

لازم به ذکر است در جریان برگزاری این اردوی جهادی که با مشارکت ۳۷ نفر از دانشجویان دانشگاه صورت پذیرفت، بسته بهداشتی سلامت و هدیه ویژه کودکان بین بازدیدکنندگان موکب ها توزیع گردید.

نظر شما