شناسهٔ خبر: 67425998 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فاطر الکترونیک؛ رقیب جدی ایرانی برای محصولات خارجی

بی‌جهت نیست که URS انگلستان خود را مجاب دیده که دو گواهینامه معتبر را (ISO9001 و ISO13485) به شرکت فاطر اعطا کند. از پس همین کیفیتِ بالایِ تولیدات شرکت فاطر الکترونیک، در حال حاضر بیش از 10 هزار دستگاه تولیدی شرکت، فعال هستند. دستگاه‌های تولید شرکتِ مذکور، ضمن توان رقابتیِ بالا با تولیدات خارجی، از گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش بهره‌مند هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حدودا 41 سال پیش بود که آقای علی ارغوان در جهت قطع وابستگی و خودکفائی کشور به دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی تشخیص طبی، تحقیقاتی و صنعتی، قدم بزرگی را برداشت؛ قدمی که در وضعیت کنونی اقتصادی کشور، ارزش آن بیش از پیش به چشم می‌آید.

در آن موقع و در بحبحه‌ی جنگ با عراق، این شرکت مثل هر شرکتِ نوپای دیگری فعالیت خود را با تولیدات محدودی از دستگاه‌های آزمایشگاهی آغاز کرد. شاید حتی بنیانگذاران این شرکت فکر نمی‌کردند که بعد از پایان جنگ و ورود کشور به فاز دیگری از وضعیت اقتصادی، آنها بتوانند بیش از 200 مدل دستگاه مختلف آزمایشگاهی را به تولید برسانند. آنچه که در تولید این دستگاه‌ها بسیار حایز اهمیت است، کیفیت بالای آنهاست؛ آنچنانکه شرکت فاطر الکترونیک به جهت همین کیفیت بالای تولیدات، توانسته در اوج فشار تحریم‌ها بازار ثابتی برای صادرات خود داشته باشد.

بی‌جهت نیست که URS انگلستان خود را مجاب دیده که دو گواهینامه معتبر را (ISO9001 و ISO13485) به شرکت فاطر اعطا کند.  از پس همین کیفیتِ بالایِ تولیدات شرکت فاطر الکترونیک، در حال حاضر بیش از 10 هزار دستگاه تولیدی شرکت، فعال هستند. دستگاه‌های تولید شرکتِ مذکور، ضمن توان رقابتیِ بالا با تولیدات خارجی، از گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش بهره‌مند هستند.

در حال حاضر در این شرکت، تولیداتی در زمینه‌ی تجهیزات اندازه‌گیریِ پیشرفته، چمبر تست دما، محفظه‌های حرارت و برودت و همچنین تجهیزاتِ عمومی آزمایشگاهی از قبیل آب مقطرگیری، بن ماری، سانتریفیوژ، شیکر آزمایشگاهی و .... را روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کند. جهت اطلاع بیشتر از سایر تولیدات شرکت فاطر الکترونیک، این قسمت کلیک کنید.  

 

 

پایان رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما