شناسهٔ خبر: 67425837 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ظهره‌وند: مشارکت در ساعات پایانی انتخابات افزایش پیدا کرد

امیررضا قشقایی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه به روزهای پایانی انتخابات نزدیک‌تر شدیم و در هنگام آغاز رای گیری نیز رفته رفته موج حضور مردم در انتخابات بیشتر شد و بنابراین لازم است در دور دوم انتخابات کاندیداها در جنبه‌های گفتمانی خود بیشتر دقت کنند.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل ظهره وند، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و احتمال به دور دوم کشیده شدن انتخابات عنوان کرد: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شرایطی آرام و روان و بدون هیچ مشکلی به خوبی برگزار شد و باعث مباهات است و نشان می‌دهد ساختار اجرایی انتخابات در وزارت کشور به خوبی عمل کرده است و جای تشکر نیز دارد.

وی ادامه داد: درباره میزان مشارکت در انتخابات نیز هرچه به روزهای پایانی انتخابات نزدیکتر شدیم و در هنگام آغاز رای گیری نیز رفته رفته موج حضور مردم در انتخابات بیشتر شد و بنابراین لازم است در دور دوم انتخابات کاندیداها در جنبه‌های گفتمانی خود بیشتر دقت و ملموس‌تر صحبت کنند تا مردم پرشورتر پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

ظهره‌وند خاطر نشان کرد: از سوی دیگر پیش بینی می‌شد مشارکت در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هم چون انتخابات سیزدهم باشد.

انتهای پیام

نظر شما