شناسهٔ خبر: 67425290 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باقری:

آمادگی جبهه مقاومت برای مقابله با تجاوزات رژیم‌صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری است

تهران-ایرنا- سرپرست وزارت امورخارجه گفت: آمادگی ملت‌های منطقه و جبهه مقاومت برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری است و مسئولیت بحرانی دیگر مستقیماً متوجه حامیان غربی رژیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی نسبت به لبنان، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در ۲۴ ساعت گذشته با وزرای امور خارجه عربستان، آلمان، قبرس، روسیه، دبیرکل ملل متحد و نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی گفتگو کردم.

وی افزود: در این گفتگوها بر لزوم اقدام موثر و فوری جامعه بین‌المللی برای توقف جنایات رژیم اشغالگر در فلسطین تاکید نمودم. در خصوص تحولات منطقه و افزایش تنش ابراز نگرانی شد.

باقری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی بر این نظر است که آثار فاجعه‌بار گسترش احتمالی تنش و درگیری در منطقه ناشی از رفتار غیرمسئولانه آمریکا و پشتیبانان غربی صهیونیست‌ها است.

سرپرست وزارت امور خارجه تاکید کرد: امروز آمادگی ملت‌های منطقه و جبهه مقاومت برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری است و مسئولیت بحرانی دیگر مستقیماً متوجه حامیان غربی رژیم است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جمعه شب در اظهاراتی با بیان اینکه ما درصدد جنگ با حزب الله نیستیم، گفت:اقدامات دیپلماتیک را بهترین گزینه در این باره می‌دانیم.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها درباره حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به لبنان، افزود: ما طرح‌های جایگزینی را برای تعامل با جبهه شمالی تهیه می‌کنیم.

نظر شما