شناسهٔ خبر: 67423714 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فراخوان انتخاب نام اختصاری مرکز خدمات تولید محتوای سلامت پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی

مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، فعال در حوزه ارائه محتواهای مرتبط با سلامت به منظور اطلاع رسانی افزایش سواد سلامت و فرهنگ سازی در حوزه سلامت در نظر دارد نام مرکز هویت اجتماعی خود را طی یک فراخوان عمومی از بین پیشنهادات دریافتی انتخاب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مرکز خدمات تخصصی تولید محتوای سلامت پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی فعال در حوزه ارائه محتواهای مرتبط با سلامت به منظور اطلاع رسانی، افزایش سواد سلامت و فرهنگ سازی در حوزه سلامت در نظر دارد نام مرکز (هویت اجتماعی) خود را طی یک فراخوان عمومی از بین پیشنهادات دریافتی انتخاب نموده و با اعطای یک عدد سکه طلا (سکه یک گرمی) از اسم برگزیده شده توسط هیئت داوران تقدیر و تشکر کند. 

نام پیشنهادی لازم است ویژگی های زیر را دارا باشد: 

• با توجه به حقوق مالکیت معنوی، نام پیشنهادی می بایست متمایز و منحصر فرد باشد و نام های مراکز دیگر را تداعی نکند. 

• به آسانی و بدون نیاز به اعراب گذاری خوانده شود. 

• به آسانی به خاطر سپرده شود. 

• در صورت امکان بیانگر خدمات ارائه شده توسط مرکز و فعالیت های مرکز باشد. 

• معنادار باشد. 

• قابل نگارش با حروف فارسی/لاتین بوده و در زبان‌های دیگر معنای منفی نداشته باشد. 

• کوتاه و اختصاری (حداقل و حداکثر کاراکترها ۳ تا ۱۰ حرف) باشد.  

زمان ارسال پیشنهادات: تا پایان روز  دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۱۸

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما