شناسهٔ خبر: 67421412 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

شمارش آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین مرحله از اعلام رسمی نتایج شمارش آرای انتخابات | سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند

شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد و تا اعلام نتایج تا این لحظه حکایت از دومرحله شدن انتخابات دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از مهر،ماراتن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۲۴ روزجمعه به پایان رسید اما اعلام نتایج تا این لحظه حکایت از آن دارد که تکلیف رئیس جمهوری آینده در ۸ تیر مشخص نشده و باید منتظر انتخابات مرحله دوم در ۱۵ تیرماه باشیم.

نهمین مرحله از اعلام رسمی نتایج شمارش و تجمیع شده آرا

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نهمین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نهمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

 

اسلامی گفت: آرای ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه یعنی معادل کل شعب تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان بوده است.

 

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله شمارش شده در مجموع ۲۴ میلیون ۵۳۵ هزار و ۱۵۵ رأی است.

 

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از:

 

مسعود پزشکیان با ۱۰۴۱۵۹۹۱ رأی

 

سعید جلیلی با ۹۴۷۳۲۹۸ رأی

 

محمدباقر قالیباف با ۳۳۸۳۳۴۰ رأی

 

مصطفی پور محمدی با ۲۰۶۳۹۷ رأی
هشتمین مرحله از اعلام رسمی نتایج شمارش و تجمیع شده

 محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در هشتمین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هشتمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

اسلامی گفت: آرای ۴۷ هزار و ۲۴ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۴۴۲ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۱۹ میلیون و ۶۲ هزار و ۱۳ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از:

مسعود پزشکیان با ۸۳۰۲۵۷۷ رأی

سعید جلیلی با ۷۱۸۹۷۵۶ رأی

محمدباقر قالی باف با ۲۶۷۶۵۱۲ رأی

مصطفی پور محمدی با ۱۵۸۳۱۴ رأی

هفتمین مرحله از اعلام نتایج شمارش و تجمیع شده

 محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در هفتمین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هفتمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

اسلامی گفت: آرای ۳۷ هزار و ۲۴ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۴۰۸ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۱۴ میلیون و ۷۰ هزار و ۴۶۲ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از:

مسعود پزشکیان با ۵۹۵۵۷۸۱ رأی

سعید جلیلی با ۵۵۶۰۳۲۱ رأی

محمدباقر قالی باف با ۱۸۹۱۳۸۵ رأی

مصطفی پور محمدی با ۱۱۱۹۶۷ رأی

ششمین اعلام رسمی آمار شعب شمارش و تجمیع شده

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در ششمین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ششمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

تعداد کل شعب در کشور ۱۱ هزار و ۴۲۵ است. ۳۲۲۴۴ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۳۷۵ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۱۲ میلیون و ۵۸ هزار و ۸۴۳ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از:

مسعود پزشکیان با ۵۰۰۰۳۵۴ رأی

سعید جلیلی با ۴۸۷۵۲۶۹ رأی

محمدباقر قالی باف با ۱۶۲۰۶۲۸ رأی

مصطفی پور محمدی با ۹۵۱۷۲ رأی

پنجمین اعلام رسمی آمار شعب شمارش شده و تجمیع شده

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پنجمین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: پنجمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

تعداد کل شعب در کشور ۱۱ هزار و ۴۲۵ است. ۲۷۹۳۸ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۳۴۳ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۱۰ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۴۱۰ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از:

سعید جلیلی با ۴۲۶۶۳۸۶ رأی

مسعود پزشکیان با ۴۲۴۴۸۱۵ رأی

محمدباقر قالی باف با ۱۳۸۵۸۳ رأی

مصطفی پور محمدی با ۸۰۵۰۶ رأی

چهارمین اعلام رسمی آمار شعب شمارش شده و تجمیع شده

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در چهارمین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: چهارمین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

تعداد کل شعب در کشور ۱۱ هزار و ۴۲۵ است. ۲۳۰۶۶ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۳۰۰ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۸ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۳۴۱ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از: مسعود پزشکیان با ۳۳۸۹۱۹۱ رأی، سعید جلیلی با ۳۵۰۵۱۹۱ رأی و محمدباقر قالی باف ۱۱۱۶۶۵۹ رأی و مصطفی پور محمدی ۶۲۳۱۰ رأی است.

سومین اعلام رسمی آمار شعب شمارش شده و تجمیع شده

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در سومین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: سومین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

تعداد کل شعب در کشور ۱۱ هزار و ۴۲۵ است. ۱۷۰۳۸ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۲۵۰ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۵ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۸۰۵ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از: مسعود پزشکیان با ۲۴۱۰۷۶۰ رأی، سعید جلیلی با ۲۴۰۸۷۹ رأی و محمدباقر قالی باف ۷۸۰۲۰۲ رأی و مصطفی پور محمدی ۴۰۴۲۸ رأی است.

اعلام آمار دوم شعب شمارش شده و تجمیع شده

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در دومین تشریح از نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دومین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

تعداد کل شعب در کشور ۱۱ هزار و ۴۲۵ است. ۱۱۴۲۵ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۱۱۶ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۳ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۲۴۸ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از: مسعود پزشکیان با ۱۵۹۵۳۴۵ رأی، سعید جلیلی با ۱۵۹۴۸۶۸ رأی و محمدباقر قالی باف ۵۴۴۱۴۴ رأی و مصطفی پور محمدی ۲۵۵۳۸ رأی است.

میزان آرای باطله نیز ۱۲۹۳۵۳ رأی است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها رئیس جمهور ایران ۱۶ تیر ماه مشخص خواهد شد

با توجه به میزان مشارکت غیر رسمی اعلام شده هیچ یک از نامزدها ۵۰٪ آرا را به دست نیاورده و انتخابات با رقابت مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم خواهد کشید. در صورت دو مرحله‌ای شدن انتخابات، بر اساس قانون مرحله دوم روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد.

اعلام نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در تشریح نتایج اولیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اولین آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در خصوص اعلام نتایج انتخابات چهاردهم به شرح ذیل است:

تعداد کل شعب در کشور ۵۸ هزار و ۶۴۰ است. ۷۰۰۳ شعبه تا کنون شمارش و تجمیع شده است. تعداد شهرستان‌های کل کشور ۴۸۲ شهرستان است و تعداد شهرستان‌های شمارش شده ۱۱۶ مورد است.

تعداد آرای مأخوذه صحیح و باطله در مجموع ۲ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۸۶۶ رأی است.

میزان آرای مأخوذه به ترتیب عبارت‌اند از: مسعود پزشکیان با ۹۷۳۰۵۲ رأی، سعید جلیلی با ۹۶۳۶۱۵ رأی و محمدباقر قالی باف ۳۴۱۰۵۶ رأی و مصطفی پور محمدی ۱۵۶۲۵ رأی است.

میزان آرای باطله نیز ۷۹۵۱۸ رأی است.

نظر شما