شناسهٔ خبر: 67420392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سوت پایان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از پایان انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد و گفت: شمارش آرا در مناطق مختلف آغاز شده‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸:۰۰ صبح امروز در کهگیلویه و بویراحمد هم‌زمان با سایر نقاط کشور آغاز شد.

مردم کهگیلویه و بویراحمد که همواره از لحاظ مشارکت در بزنگاه‌های مختلف از مبارزه با رژیم پهلوی تا حضور در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و در پساجنگ و انقلاب رکورددار حضور بوده‌اند، در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نیز چون گذشته آستین همت بالا زده‌اند تا دین خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ادا کنند.

سید جواد هاشمی‌مهر رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص آخرین وضعیت اخذ آرای مردم، اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز با شور و هیجان و سطح روستاها، مناطق عشایری و مراکز مختلف اداری و فرهنگی، قضائی و در دورافتاده‌ترین نقطه با قوت و جدیت و در کمال امنیت و سلامت برگزار شد.

وی افزود: البته کار رأی‌گیری در شعبه‌های روستایی و سیار از همان ساعت ۲۲ شب به اتمام رسید و با اجازه وزارت کشور شمارش آرا این مناطق انجام شد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود ۱۵ هزار نفر در قالب ۸۳۵ شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار فرآیند برگزاری و کار اخذ رأی از واجدان شرایط رأی دادن را امروز بر عهده داشتند.

نظر شما