شناسهٔ خبر: 67419890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار یزد مطرح کرد

شکست دشمن در ایجاد اخلال در سلامت و امنیت انتخابات

استاندار یزد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای ایجاد اخلال در سلامت و امنیت انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ گفت: با وجود شهادت آیت الله رئیسی (ره) و برگزاری انتخابات زودهنگام، بازهم برای تحقق اهداف شوم خود برنامه‌ریزی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مهران فاطمی در سفر به شهرستان اردکان با قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، اظهار کرد: ساماندهی فرآیندهای مربوط به برگزاری انتخابات ظرف کمتر از ۵۰ روز و پیگیری امور و پروژه‌ها جهت بستن پرونده دولت سیزدهم در این مدت کوتاه، امری سخت بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای ایجاد اخلال در سلامت و امنیت انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳، افزود: با وجود شهادت آیت الله رئیسی (ره) و برگزاری انتخابات زودهنگام، بازهم برای تحقق اهداف شوم خود برنامه‌ریزی کردند.

استاندار یزد تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و امن را مصداق عمل صالح دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالا مایه تقویت آبروی ملی و بین المللی می‌شود.

فاطمی با اشاره به مشارکت خوب مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تا به این لحظه عنوان کرد: وجود تمام سلایق سیاسی در بین نامزدهای احراز صلاحیت شده، سبب برگزاری انتخاباتی رقابتی و مشارکتی شده است.

وی با بیان اینکه درصد مشارکت اردکانی‌ها در انتخابات قبلی از متوسط استانی و کشوری بالاتر بود، اضافه کرد: این موضوع مؤید بصیرت بالای مردم این شهرستان است.

استاندار یزد با بیان اینکه یزد جز هفت استان با بالاترین مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، گفت: این مهم مرهون عموم مردم استان بوده که شایسته تقدیر و تشکر است.

فاطمی با اشاره به بازدید از بعضی شعب اخذ رأی شهرستان اردکان، افزود: روند اجرایی انتخابات قابل‌قبول و قابل تحسین بود و امیدوارم تا پایان فرآیند انتخابات با همین اهتمام و دقت امور را پیش ببرند.

نظر شما