شناسهٔ خبر: 67419364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

میزان مشارکت مردمی با توجه به فضای رقابتی بین نامزدها زیاد بود

مریم سلطانی

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: این انتخابات نسبت به انتخابات اسفندماه مجلس با استقبال بیشتری روبه‌رو شده‌است.

صاحب‌خبر -

امیر فریدنیا شامگاه هشتم تیر در ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند تا ساعت ۲۴ به مراکز اخذ رأی مراجعه کنند، اظهار کرد: برابر اعلام وزارت کشور، پس از ساعت ۲۴ مراکز بسته می‌شود، اما تا آخرین مراجعه‌کننده رای‌گیری انجام  و پس از آن شمارش آرا شروع می‌شود.  البته طبق اعلامیه وزارت کشور، شعب روستایی ک فاقد مراجعه‌کننده هستند، می‌توانند ساعت ۲۲:۳۰ شعب را تعطیل و فرایند شمارش آرا را آغاز کنند. 

وی اضافه کرد: میزان مشارکت توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد. در تمام حوزه‌های خراسان رضوی مخازن تعرفه فرمانداری‌ها تا ۲۰ درصد مازاد شارژ شده است و زمانی که ۷۰ درصد تعرفه‌های این مخازن مصرف شود، سیستم هشدار می‌دهد و قبل از رسیدن به ۹۰ درصد، مازاد تعرفه برای آن مرکز باید تامین شود. 

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: میزان مشارکت مردمی با توجه به فضای رقابتی بین نامزدها زیاد بوده و این انتخابات نسبت به انتخابات اسفندماه مجلس با استقبال بیشتری روبه‌رو شده‌است. تا کنون هیچ شکایت و گزارشی نسبت به تخلفات نداشته‌ایم. افراد برای ثبت تخلفات باید با مدارک قابل استناد به بازرسین و مراکز ذی‌صلاح رجوع کنند. 

انتهای پیام

نظر شما