شناسهٔ خبر: 67418767 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

برگزاری انتخابات در ۷۶ شعبه اخذ رای شهرستان گناوه - اکونیوز

اقتصاد ایران: گناوه- فرماندار گناوه گفت: چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۷۶ شعبه اخذ رای در شهرستان گناوه در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری ظهر جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات در شعبه اخذ اظهار داشت: امروز بار دیگر ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی پای بندی به آرمان‌ها و تجدید میثاق با انقلاب، امام راحل، شهدای والامقام و رهبر معظم انقلاب را به اثبات می‌رساند.

فرماندار گناوه افزود: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان گناوه با همکاری‌ها و برنامه ریزی های انجام شده در سطوح مختلف، همزمان با سراسر آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گناوه بیان کرد: همه امکانات و زیرساخت‌های موردنیاز برگزاری انتخابات باشکوه در شعب اخذ فراهم شد و شعب اخذ رأی شهرستان با آمادگی کامل در حال برگزاری انتخابات و اخذ رأی مردم شهرستان هستند.

برگزاری انتخابات در ۷۶ شعبه اخذ رای شهرستان گناوه

وی گفت: ۷۶ شعبه اخذ رأی به منظور برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان پیش بینی شد که ۶۰ شعبه در گناوه و ۱۶ شعبه در بخش ریگ است.

صفری بیان کرد: همه شعب اخذ رأی شهرستان همزمان با سراسر کشور و در رأس ساعت اعلام شده از سوی وزارت کشور کار رأی گیری را آغاز کردند.

برگزاری انتخابات در ۷۶ شعبه اخذ رای شهرستان گناوه

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گناوه بیان کرد: از همه ملت ایران اسلامی به خصوص مردم شهرستان گناوه دعوت می‌کنم تا با لبیک به فرمان رهبری و تداوم راه امام راحل و شهدا در انتخابات حضوری باشکوه و مشارکت حداکثری داشته باشند.

فرماندار گناوه از همکاری همه دست اندر کاران برگزاری انتخابات در شهرستان تقدیر کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما