شناسهٔ خبر: 67418653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حماسه حضور مردم کرمان در حاشیه شهر + فیلم

با توجه به نزدیک شدن به ساعات پایانی اخذ رای، هر لحظه بر شور انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان در شعب اخذ رای افزوده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، با گذشت بیش از 12 ساعت از آغاز فرآیند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان فرآیند رای‌گیری با همان شور لحظات اول در شعب اخذ رای استان کرمان ادامه دارد و این حماسه حضور نه تنها در شعب اخذ رای شاخص در نقاط شلوغ و با جمعیت بالا که در نقاط حاشیه‌ای شهر هم چشمگیر است.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان امشب با حضور در شعب اخذ رای مسجد امام سجاد (ع) محله الله‌آباد در حاشیه شهر کرمان ضمن خدا قوت به عوامل برگزاری انتخابات، روند برگزاری انتخابات در مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان را بررسی کرد.

به گزارش تسنیم 2 هزار و 428 شعبه اخذ رأی برای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر استان کرمان پیش‌بینی شده است که از این تعداد هزار و 467 شعبه ثابت و 960 شعبه سیار است.

لازم به ذکر است که 468 شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان قرار دارد، که از این تعداد 309 شعبه در کرمان و 50 شعبه در بخش مرکزی قرار دارند و 20 شعبه اخذ رأی سیار نیز در شهرستان پیش‌بینی شده است.

بنا به اعلام مسئولان حدود 90 صندوق اخذ رأی نیز برای مناطق صعب‌العبور استان پیش‌بینی شده است و حدود 60 هزار نفر عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان کرمان هستند.

به گزارش تسنیم با توجه به نزدیک شدن به ساعات پایانی اخذ رای، هر لحظه بر شور انتخاباتی در استان کرمان در شعب اخذ رای افزوده می‌شود تا برای بار دیگر مردم ولایتمدار دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دهند که پای انقلاب، نظام و ولایت ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف شوم خود در کشور دست یابند.

.

انتهای پیام/511/

نظر شما