شناسهٔ خبر: 67418629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان فارس خبر داد

حضور ۱۹۱ نفر از مجموعه قضایی در هیئت‌های اجرایی برگزاری انتخابات

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: همکاری دادگستری فارس در اجرای دقیق قانون در کنار هیئت های نظارت و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات، سلامت و امنیت انتخابات را تضمین و زمینه حضور مشارکت گسترده مردمی را فراهم کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای نظارت‌های قانونی ۲۱ ناظر قضائی و نماینده دادگستری استان بر روند انتخابات در سراسر استان نظارت مستقیم دارند، اظهار کرد: این ناظران به صورت میدانی فرایند اخذ رأی و امنیت و سلامت انتخابات را مورد رصد قرار می‌دهند.

وی همچنین از حضور ۱۹۱ نفر از مجموعه قضائی استان در هیئت‌های اجرایی خبر داد و افزود: همکاری دادگستری فارس در اجرای دقیق قانون در کنار هیئت‌های نظارت و سایر دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، سلامت و امنیت انتخابات را تضمین و زمینه حضور مشارکت گسترده مردمی را فراهم کرده است.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت بیشتر کشور در مجامع بین‌المللی را به دنبال دارد تصریح کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران اسلامی بر تعیین سرنوشت کشور و مردم و همچنین منطقه استراتژیک خاورمیانه و جبهه مقاومت تأثیر به‌سزایی دارد.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: با توجه به جایگاه ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، چشم مظلومان عالم به ایران و انتخابات دوخته شده است و بی‌تردید حضور حماسی و پرشور مردم در معادلات منطقه مؤثر خواهد بود.

سیدمصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در ادامه گفت: حضور حداکثری مردم و ثبت حماسه‌ای دیگر فراهم است.

وی با بیان اینکه صحت فرایند انتخابات را تحت بررسی و رصد قرار داده‌ایم، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت فعال مردم در تعیین سرنوشت کشور ملت ایران بار دیگر در این صحنه حساس سربلند و پیروز خواهد بود.

نظر شما