شناسهٔ خبر: 67418027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

پیش‌بینی ازدحام جمعیت در دقایق پایانی رای‌گیری/ پایان کار در برخی شعب سیار خوزستان

دلال آلبوشهبازی

دبیر ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به روند رای‌گیری در خوزستان گفت: مردم هر چه سریع‌تر و زودتر به شعبه‌های رای‌گیری مراجعه کنند با ازدحام کمتری مواجه می‌شوند و هر چه به دقایق پایانی نزدیک شویم طبیعتاً ازدحام و جمعیت بیشتری در شعبه‌ها می‌بینیم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الله دهدشت امشب (۸ تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یا توجه به استقبال و استمرار حضور مردم در شعبه‌های رای‌گیری به ویژه در ساعات بعد از ظهر، بر اساس تصمیم وزیر کشور رای‌گیری تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مردم هر چه سریع‌تر و زودتر به شعبه‌های رای‌گیری مراجعه کنند با ازدحام کمتری مواجه می‌شوند و هر چه به دقایق پایانی نزدیک شویم طبیعتاً ازدحام و جمعیت بیشتری در شعبه‌ها می‌بینیم.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: مدارک مورد نیاز برای رای‌گیری شامل کارت ملی هوشمند یا شناسنامه است. اگر شناسنامه قدیمی باشد، فرد مراجعه‌کننده باید کد ملی را هم همراه داشته باشد و در اختیار متصدی قرار دهد.

دهدشت با اشاره به روند رای‌گیری در شعبه‌های سیار بیان کرد: برخی از شعبه‌های سیار در مناطق صعب‌العبور هستند و رفت و برگشت به این مکان‌ها زمان زیادی می‌برد اما در بعضی شعبه‌ها که مسیرهای کوتاه‌تری داشتند، کار تا حدودی پایان یافته است و بر اساس هماهنگی با هیات‌های نظارت، از ظرفیت این شعبه‌ها در محل‌های دارای ازدحام استفاده خواهد شد.

وی در خصوص اینکه تاکنون تخلفی در انتخابات مشاهده شده است یا خیر، گفت: به صورت معمول فرآیند برگزاری انتخابات در کمال امینت و سلامت برگزار می‌شود اما در مجموع ممکن است نسبت به فعالیت هواداران یا ستادهای انتخاباتی آن‌ها، گزارش‌ها یا تخلفاتی در خارج از شعبه‌ها وجود داشته باشد و در این خصوص دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و قضایی رسیدگی‌های لازم را انجام خواهند داد. 

انتهای پیام 

نظر شما