شناسهٔ خبر: 67417885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان همدان:

یک‌میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه در شعب اخذ رای همدان توزیع شد

همدان-رییس ستاد انتخابات همدان از توزیع میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه در شعب اخذ رای این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رضانیا عصر جمعه در جمع خبرنگاران در سالن جلسات استانداری همدان با قدردانی از زحمات خبرنگاران اظهار کرد: معتقدم اصحاب رسانه بخشی از نظام انتخاباتی است و نظام انتخاباتی بدون حضور رسانه ابتر است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در استان گفت: امروز شرایط کشور استثنایی است و حضور نیز باید حداکثری باشد؛ با از دست دادن شهید رئیسی که غم بزرگی بود اما طبق قانون برای انتخاب رئیس جمهور آینده باید در ۴۰ روز انتخابات را برگزار می‌کردیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه نظام سیاسی انقلاب اسلامی استحکام بالایی دارد و در دنیا بی‌نظیر است افزود: فرایندهای انتخاباتی به بهترین وجه انجام شده و تبلیغات شکل گرفته و رقابت نیز جدی وجود دارد.

وی گفت: در مناظرات همگی فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها را دیدیم؛ باید شکرگزار این نظام اسلامی بود که حول ولایت فقیه می‌چرخد و مردم نیز رکن رکین این انقلاب اسلامی هستند.

رضانیا با بیان اینکه انتخابات از ساعت ۸ صبح به خوبی در کشور و استان آغاز شده است و به احتمال زیاد نیز تمدید خواهد شد تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی طبق قانون اجازه فعالیت ندارند و از دیروز هم با ممنوعیت تبلیغ شاهد کمترین تخلف بودیم و تاکنون پرونده تخلفاتی هم نداشتیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن در تلاش است امنیت انتخابات را به هم بزند اما با تدابیر لازم خوشبختانه مشکلی نداشتیم اضافه کرد: مردم ایران شرایط را خوب تشخیص می‌دهند و انتخاب اصلح را برای سکان ریاست جمهوری خواهند داشت که به صلاح و سود کشور باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه احتمال می‌دهیم انتخابات به دور دوم برسد که در این صورت نیز ستاد انتخابات استان آمادگی کامل را دارد گفت: مردم تعیین‌کننده نتیجه این انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سلامت انتخابات در کشور بی‌نظیر است افزود: ایران کشور انتخابات در دنیا محسوب می‌شود و اراده و عزم مردم در این زمینه بسیار مطرح است. رضانیا روند مشارکت در استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: روند مشارکت افزایشی بوده و نتایج انتخابات را هم تنها ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دو مدرک هویتی همچون شناسنامه و کارت ملی برای اخذ رأی تعیین شده است خاطرنشان کرد: نظام انتخاباتی ما کاملاً مردمی است و کسی نمی‌تواند شائبه‌ای در این زمینه به وجود آورد و خواهشمندم مردم به گمانه‌زنی‌ها توجه نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه در شعب رأی استان توزیع شده و هیچ نگرانی برای تعرفه‌ها وجود ندارد گفت: قریب به ۱۳ هزار رأی اولی در استان داریم و یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز واجد شرایط رأی دادن هستند.

نظر شما