شناسهٔ خبر: 67416952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار گیلان خبر داد

استقبال خوب رأی اولی‌ها از انتخابات ریاست جمهوری در گیلان

استاندار گیلان با اشاره به استقبال خوب رأی اولی‌ها از انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم استان گیلان از ساعات اولیه رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و تاکنون تعرفه‌های رأی مصرف شده نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی رشد چشمگیری داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی لحظاتی قبل با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خوب و رضایت بخش است و به همین دلیل وزیر کشور اعلام کرد که زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۰:۰۰ امشب تمدید شده است؛ بنابراین مردم به ویژه کشاورزان به هر دلیلی که تاکنون نتوانستند در انتخابات شرکت کنند در این بازه زمانی با حضور در شعب اخذ رأی و انتخاب فرد اصلح رأی خودشان را به صندوق بیندازند.

وی با اشاره به استقبال خوب رأی اولی‌ها از انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم استان گیلان از ساعات اولیه رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و تاکنون تعرفه‌های رأی مصرف شده نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی رشد چشمگیری داشته است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تا ساعت قبل بیش از ۲۰ درصد واجدان شرایط رأی دادن در گیلان در انتخابات مشارکت داشتند که حدود ۴۳ درصد آن‌ها بانوان و ۵۷ درصد آقایان هستند.

عباسی تصریح کرد: افرادی که در مسیر شرکت در انتخابات هستند هر چه سریع‌تر خودشان را به شعب اخذ رأی برسانند، زیرا زمان اخذ رأی شعب‌هایی تمدید می‌شود که استقبال مردم از آنها بیشتر بوده است.

وی تاکید کرد: تاکنون سلامت انتخابات بر اساس مقررات و دستورالعمل‌های انتخابات بوده و هیچ مشکلی در ۲۶۸۸ شعبه اخذ رأی گیلان گزارش نشده که این امر نشان دهنده آن است که همه دست‌اندرکاران انتخابات خوب عمل می‌کنند.

وی گفت: مردم گزارش‌ها و اطلاعیه‌های انتخاباتی را از منابع موثق و صداوسیما دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، استان گیلان دو میلیون و ۵۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از دو میلیون نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

نظر شما