شناسهٔ خبر: 67416582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیت ۶۲ شعبه اخذ رای در شهرستان دره‌شهر

ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان دره‌شهر از فعالیت ۶۲ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

"هوشنگ طاهری" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این مراکز شامل ۴۷ شعبه ثابت و ۱۵شعبه سیار است که در مناطق مختلف این شهرستان میزبان مردم برای شرکت در انتخابات است.

به گفته وی، با وجود اینکه به مردم تاکید شده تا حضور خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند، بر اساس گزارش‌های دریافتی شعب اخذ رای این شهرستان در حال افزایش حجم رأی دهندگان هستند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی شامل ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی امروز میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی است و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیات اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

نظر شما