شناسهٔ خبر: 67415093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه: حضور یکپارچه مردم در انتخابات باعث اقتدار کشور می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور یکپارچه مردم در انتخابات اصل اول است برای ناامید کردن دشمن و اقتدار کشور، بعد هم انتخاب اصلح که به فرموده رهبر معظم انقلاب اصلح آن کسی است که به مبانی انقلاب اعتقاد قلبی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله غفوری» در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بیان کرد: رییس جمهور باید کارآمد باشد، شب و روز نشناسد و از همکاران خوب استفاده کند لذا اطرافیان نامزدها تعیین کننده اصلح بودن اوست.

وی در ادامه بیان کرد: در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی هستیم و باید حافظه ملت مخصوصا نسل جوان فراموش نکند که آمریکا چه جنایتکاری است، بیش از ۳۷ هزار شهید و حدود ۹۰ هزار مجروح در غزه که نیمی از آنها کودکان هستند ناشی از حمایت آمریکایی هاست.

حجت الاسلام غفوری افزود: کرونا هم دست ساز جنایتکاران آمریکایی بود قاتل همه شهدای ما آمریکای جنایتکار است و شعار مرگ بر آمریکا از دهان مردم ما نمی افتد.

وی اشاره ای نیز به اهمیت ازدواج داشت و گفت: ازدواج برای این است که انسان به آرامش برسد، داشتن شریکی که همراه و پشتیبان است و همراهی، همفکری و همدلی دارد به انسان آرامش می دهد لذا احساسات و عواطف در زندگی مشترک شکوفا می شود و افسردگی و اندوه مستمر نتیجه ازدواج نکردن است.

امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: چرا گفته شده خوابیدن تنها کراهت دارد زیرا در تنهایی انسان دچار اضطراب و وحشت می شود و آسیب می بیند، هدف دیگر ازدواج تامین غریزه جنسی به عنوان یک غریزه بسیار قدرتمند و محرک از طریق حلال است و اگر این غریزه جنسی نبود شاید کسی ازدواج نمی کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ غرب چارچوب های تعریف شده ادیان الهی را زیر پا گذاشته و در فساد غوطه ور شده است، افزود: در برخی از کشورها اکثر بچه هایی که به دنیا می آیند حرام زاده اند دهن کجی بالاتر اینها به دین اختراع همجنس بازی و قانونی کردن آن است امروز در کلیساهای غربی بیش از ازدواج مشروع ازدواج همجنس با همجنس انجام می شود و حتی در فرهنگ غربی انسان ها با حیوانات ازدواج می کنند و آن را نیز قانونی کرده اند.

حجت الاسلام غفوری بیان کرد: آنها برای فرهنگ و جامعه ما هم خواب هایی مانند ازدواج سفید دیده اند و حتی قانونی تصویب کرده اند که هرکس علیه همجنس بازی انتقاد کند او را محاکمه کنند.

به باور وی فرهنگ لیبرالیسم غربی مروج بی دینی و بی غیرتی است این فرهنگ اساس زندگی بشر را از ریشه نابود می کند و چقدر بیماری بر اثر ارتباطات نامناسب به وجود آمده است که قابل درمان نیست.

او فضای مجازی را یکی از مظاهر فسق و فجور دانست که غربی ها آن را برای به فساد کشاندن بشریت اختراع کرده اند، به گفته وی عده ای هم در داخل کشور حرف های بی ربط می زنند که محدود کردن این فضا به اشتغال آسیب می زند اما فساد که فراگیر شد هم اشتغال از بین می رود هم اساس جامعه اسلامی نابود می شود.

امام جمعه کرمانشاه اشاره ای نیز به شهید آیت الله صدوقی داشت و گفت: اجداد این شهید بزرگوار اصالتا کرمانشاهی بودند اما خود او در یزد بزرگ شد و حتی خطبه ها و دعاهایش را با لهجه یزدی می خواند، این شخصیت برای کشور و روحانیت مایه افتخار شد و از این جهت استان یزد مدیون استان کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: شهید صدوقی در یزد در برابر رژیم ستم شاهی قدرتی بود، ایشان قبل از ساواک به پیشواز تبعیدی ها می رفت و به عنوان مهمان خود به منزل می برد و ساواکی ها هم کاری نمی توانستند بکنند.

نظر شما