شناسهٔ خبر: 67414774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دبیر سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی:

فارس ظرفیت بسیار عظیمی در حوزه فرهنگی و تمدنی دارد

دبیر سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی: مشاور معاون میراث فرهنگی کشور و دبیر سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت بالا شاهد برگزاری بهترین دوره جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علیرضا تابش در آیین افتتاح دبیرخانه سومین دوره جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در محل خانه نصیرالملک گفت: فارس ظرفیت بسیار عظیمی در حوزه فرهنگی و تمدنی سرزمین ما دارد و هنرمندان و مردم فرهنگ‌پروری در این خطه زیست می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که با مشارکت بالا شاهد برگزاری بهترین دوره جشنواره باشیم و پیام خودمان را در حوزه حفظ میراث فرهنگی و پاسداشت هویت ملی به جهانیان برسانیم. 

 مشاور معاون میراث فرهنگی کشور و دبیر سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی افزود: اردیبهشت‌ماه امسال با حضور استاندار فارس در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تفاهم‌نامه میزبانی سومین دوره از جشنواره در شیراز امضا شد. 

تابش ادامه داد: یکی از مصوبات این تفاهم‌نامه، راه‌اندازی دبیرخانه استانی جشنواره بود که با حضور مسئولان استان هم‌اکنون آغاز به کارکرد. 

دبیر سومین جشنواره بین‌‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی تصریح کرد: ترغیب هنرمندان و صاحبان آثار برای مشارکت بیشتر، مردمی سازی و رویکردهای بین‌المللی این دوره از جشنواره از نکات مهمی بود که موردبررسی قرارگرفته است. 

وی یادآور شد: جلسه‌ای با استاندار فارس در این رابطه نیز برگزار و ایشان بر برگزاری جلسات منظم این دبیرخانه با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم و اطلاع‌رسانی مطلوب از سوی رسانه‌ها و صداوسیما تأکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما