شناسهٔ خبر: 67414654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت حداکثری،‌ انتخاب اصلح

پوشش خبری انتخابات با ۱۳۴ خبرنگار و عکاس در زنجان

مریم نوری مریم نوری

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در این استان ۱۳۴ نفر خبرنگار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را پوشش می‌دهند.

صاحب‌خبر -

مهدی ورقایی امروز (هشتم تیر ماه) در نشست خبری با خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان زنجان، اظهار کرد: فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نکات مرتبط با این رویداد مهم سیاسی در استان زنجان توسط  ۱۳۴ خبرنگار، عکاس، فعال رسانه‌ای و عوامل فنی حوزه رسانه در شهرستان‌های استان پوشش داده می‌شود.

وی ادامه داد: در هماهنگی‌هایی که از روزهای گذشته برای پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری با فعالان رسانه‌ای استان انجام شده است، در شهرستان‌های مختلف بازتاب زوایای مختلف انتخابات در رسانه‌ها و فضای مجازی انجام می‌شود.

او با بیان اینکه در هر کدام از شهرستان‌ها برنامه‌ریزی برای حضور اصحاب رسانه در ستاد انتخابات و شعب اخذ رای انجام شده است و از نخستین دقایق برگزاری انتخابات، ابعاد گوناگون این رویداد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مخابره می‌شود، افزود: زنجان یکی از استان‌های پیشتاز در فعالیت‌های رسانه‌ای است و اصحاب رسانه این استان همواره در همه رخدادهای اجتماعی، بحران‌ها و بویژه رویدادهای سیاسی مانند انتخابات، حضوری فعال و اثرگذار دارند.

انتهای پیام

نظر شما