شناسهٔ خبر: 67414653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون اقتصادی استاندار کرمان تشریح کرد:

صنعت و انتخابات؛ حضور پرشور به مدیران انگیزه و پشتوانه می‌دهد

کرمان- ایرنا- معاون امور اقتصادی استاندار کرمان با تشریح دلایل اهمیت حضور پرشور در انتخابات و نیز بیان گوشه‌ای از توسعه صنعتی و اقتصادی که طی سال های اخیر در استان رخ داده گفت: حضور بیشتر مردم در انتخابات به مدیران و رییس جمهور آینده انگیزه و پشتوانه بیشتر برای حل مشکلات با نگاه به داخل می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا امیر حسن زاده روز جمعه در جمع خبرنگاران در محل اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: امیدواریم انتخابات پرشور باشد زیرا انگیزه به مدیران و رییس جمهور آینده می دهد که هم پشتواره مردمی داشته باشد و برای مردم کار کند و هم از ظرفیت مردم هم بیشتر بهره بگیرد.

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت های اخذ رای در دورترین نقاط استان از جمله کارخانه های صنعتی افزود: صبح در مس درآلو حضور داشتم و آنجا همراه با کارگران با انگیره رای دادم.

به گفته وی، این مجتمع سال ها معطل مانده بود حال آنکه کارخانه کنتسانتره آن چندی قبل افتتاح شد و اشتغال قابل توجهی را نیز دارد.

حسن زاده با تشریح توسعه اقتصادی و صنعتی به ویژه در جنوب استان و ظرفیت هایی که باید مورد استفاده قرار گیرد گفت: هرچند زیرساخت ها برای انجام بیشتر توسعه بسیار است اما در ۴۰ سال اخیردر همه نقاط استان اتفاق های زیادی در توسعه رخ داده که دشمن دوست ندارد آنها گفته یا دیده شود وبه همین علت همراهی نکردن مردم با نظام را دنبال می کند.

صنعت و انتخابات؛ حضور پرشور به مدیران انگیزه و پشتوانه می‌دهد عنوان

وی با اشاره به ظرفیت ساختارهای قانونی کشورزیر سایه ولایت که سبب شده هیچ اقدامی معطل نماند تاکید کرد: باتوجه به سایه ولایت بر کشور دیدید که بعد از شهادت رییس جمهور و یارانش، ۲ مجلس شورای اسلامی و خبرگان شروع به کار کردند و در مهلت قانونی، انتخابات ریاست جمهوری نیز بدون هرگونه مشکل برگزار شده است.

حسن زاده با اشاره به جنبه جمهوری کشور در ۴۰ سال گذشته و انتخاب مردم گفت: مشخص است که دشمن دوست ندارد مشکلات را بتوانیم با نگاه به داخل حل کنیم؛ اقدامی که شهید رییسی با تکیه بر داخل و ورود به مصادیق آنها را حل می کرد.

وی به احراز رتبه برتر کسب و کار استان، اشتغال و کاهش بیکاری و احیای واحدهای راکد یا غیرفعال اشاره و بیان کرد: با نگاه به ظرفیت های داخل کشور توسط نیروهای جهادی اتفاق های خوبی در استان افتاده است.

معاون استاندار کرمان به گوشه هایی از عملکرد اقتصادی و صنعتی استان در دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: دیروز در منوجان(جنوب استان) مساله الحاق شهرک صننعتی حل شد تا سرمایه گذاران بتوانند در این منطقه که یکصد کیلومتر با بندرعباس فاصله دارد و پس کرانه آنجا محسوب می شود، سرمایه گذاری کنند.

به گفته وی اولین کارخانه مجتمع فولاد در شهرستان جیرفت نیز طی روزهای اخیر در ۹۰۰ هکتار با سه فاز کنتسانتره، گندله و آهن اسفنجی کلنگ زنی شد که بخش کنتسانتره آن با ظرفیت ۵۰۰ نفر اشتغال کلید خورد.

حسن زاده به ظرفیت های گردشگری استان به ویژه در جنوب نیز اشاره کرد و اظهارداشت: در مناطقی مثل دلفارد و ساردوییه جیرفت در این زمان از سال، شاهد هوای بسیار خوبی هستیم به طوری که شمار زیادی مسافر از هرمزگان، سیستان و بلوچستان و دیگر مناطق همجوار استان نیز آنجا حضور دارند و نشان از ظرفیت گردشگری این منطقه دارد.

وی به منطقه گردشگری و زیبای تخت سرتشتک شهرستان رابر اشاره و تاکید کرد: دشتی با عظمت و زیبا در ارتفاع سه هزار و ۷۰۰ متر در ۱۲ کیلومتر وسعت ، فرصتی منحصر به فرد است که در حوزه میراثی نیز طی ۲ سال اخیر ثبت شده است و نیاز است از این فرصت ها بیشتر بهره بگیریم.

به گزارش ایرنا سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و مصطفی پور محمدی نامزدهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

نظر شما