شناسهٔ خبر: 67414474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه کرمان:

مردم به اصلح واقعی، توانمند، انقلابی و دارای سابقه درخشان رأی بدهند

امام جمعه کرمان گفت: امیدواریم مردم به سمت کسی گرایش پیدا کنند که اصلح واقعی، توانمند، انقلابی است و سابقه درخشان دارد و در پست‌هایی که به او واگذار شده است، درخشیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، امروز _هشتم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان، اظهار کرد: حمله ددمنشانه و ظالمانه آمریکایی‌ها در خلیج فارس در ساقط کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی، تصویر همان حقوق بشر آمریکایی است که امروز صحنه غزه را پر از خون و آتش کرده است و بمب‌های جهنمی آن‌ها بر سر مردم غزه می‌ریزد.

وی افزود: یکی دیگر از برگه‌های سیاه پرونده حقوق بشر آمریکا، مسدود کردن حساب‌های جمهوری اسلامی است که اموال رسمی و حتمی ما را بلوکه می‌کنند و جلویش را می‌گیرند و حق مردم را از بین می‌برند و هنوز در داخل کشور بعضی‌ها ساده‌اندیشانه فکر می‌کنند اگر با آمریکا کنار بیاییم مشکل حل می‌شود، آیا آن‌ها ارزشی برای انسان و اصولی برای مصالحه قائل قائل هستند که برایش وقت بگذاریم؟

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: از کسانی که در مجموعه اجرایی و نظارت مشغول هستند و به‌سرعت بستر را فراهم کردند تا در مهلت قانونی انتخابات بدون حاشیه و در امنیت کامل برگزار شود، تشکر و قدردانی می‌کنم، باید به این ساختار قدرتمند و توانمند جمهوری اسلامی ببالیم.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: تبلیغات انتخابات به پایان رسید اما عده‌ای در این ایام پرونده قیامتی خود را خدشه‌دار کردند و برای حب به کاندیدای موردنظرشان، به دیگران تاختند و تخریب کردند و افرادی را تحت تأثیر تخریب‌های خود قرار دادند.

وی افزود: گروهی هم در حالی امروز وارد انتخابات شدند که در کمال انصاف و رعایت تقوای الهی، از کاندیدای مورد نظر خود تبلیغ کردند و حاضر نشدند کوچک‌ترین معصیتی انجام بدهند و هر چه سرنوشت انتخابات شد، پذیرا هستند و باید به این جماعت هم تبریک بگوییم که بستر انتخابات اسلامی و مؤمنانه و درست را فراهم کردند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بعضی‌ها در کمال تأسف در مناظره‌ها به این سه سال افتخارآمیز دوران خدمت شهید رئیسی هجمه و بی‌انصافی کردند، گفت: امیدواریم مردم به سمت کسی گرایش پیدا کنند که اصلح واقعی، توانمند، انقلابی است و سابقه درخشان دارد و در پست‌هایی که به او واگذار شده است، درخشیده است.

وی ادامه داد: کسی که دلداده شهدا و انقلاب و نظام است و به عنوان نماینده کشور ما در صحنه بین‌المللی می‌درخشد و آنجا که باید محکم و استوار باشد، هست و آنجا که باید انعطاف به خرج دهد، در چارچوب دین و اخلاق، منعطف و متواضع است.

حجت‌الاسلام علیدادی خاطرنشان کرد: سرنوشت انتخابات و نتیجه آن هر چه شد، حتماً مورد تأیید و حمایت است و ان‌شاالله رئیس‌جمهور قدرتمند در خدمت نظام و رهبری با رأی مستقیم مردم در آینده نزدیک معرفی خواهد شد و آن‌ها که به انتخابات جفا کردند و هجمه‌های تبلیغاتی وسیع علیه انتخابات در جمهوری اسلامی به خصوص در خارج از کشور به وجود آوردند، با رأی قاطع مردم جواب محکمی بگیرند.

نظر شما