شناسهٔ خبر: 67413893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان زنجان:

۸۵۳ هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط رأی دادن هستند

زنجان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۸۵۳ هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط رأی دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌ابوالفضل رفیعی روز جمعه با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه اعلام رقم‌های مشارکت انتخاباتی در برخی کانال های فضای مجازی درست نیست، افزود: اعلام چنین اخباری مشکل ساز می شود که به دور از کار حرفه‌ای رسانه‌ای است.
وی خاطرنشان کرد: آمار مشارکت به صورت لحظه ای تغییر می کند و اعلام آن نمی تواند چندان دقیق باشد چون با توجه به گرمای هوا در تابستان، میزان مشارکت طی ساعات آینده به طور حتم افزایش می‌یابد.
معاون استاندار زنجان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین اصل برای نظام است، افزود: بالاترین مصلحت در انتخابات، تحقق مشارکت حداکثری است که موجب عزت و اقتدار نظام می شود.
وی با بیان اینکه فضای انتخابات رقابتی است و سلایق مختلف در آن حضور دارند، اظهار داشت: در کنار این مولفه، سلامت و امنیت انتخابات زمینه ساز تحقق مشارکت حداکثری است.
رفیعی با بیان اینکه هیچ اغماضی در خصوص تخلفات انتخاباتی نداشتیم، افزود: هر تخلفی گزارش شود مورد پیگیری قرار می گیرد.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.
مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیر ماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور در حال برگزاری است.

نظر شما