شناسهٔ خبر: 67413666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری:

انتخاب اصلح می‌تواند آینده روشن کشور را حفظ کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: انتخاب اصلح می‌تواند مسیر شهید رئیسی و آینده روشن را برای کشور حفظ کند، با در نظر گرفتن معیارهای رهبری می‌توان رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی انتخاب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، امروز _ جمعه هشتم تیر _ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان این‌که انتخابات مظهر تقوای سیاسی است، اظهار کرد: نباید در خصوص انتخابات بی‌تفاوت باشیم و باید همگان را توصیه کنید تا حق را تقویت کنند و امروز مصداق توصیه به انتخابات توصیه به حق است.

وی افزود: مسیر شهید رئیسی یک نعمت است، ما در بسیاری از دولت‌ها از نعمت خدمت به مردم و جهاد در این راه محروم بودیم، رأی به انسان کارآمد و انسانی که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد، خیلی مهم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، تصریح کرد: بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها که در کشور وجود دارد، به خاطر نبودن روحیه جهادی و پشت میز نشستن بعضی از دولت بود و شهید رئیسی این تابو را شکست و یک راه جدیدی پیش پای ما گذاشت.

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: انتخاب اصلح می‌تواند مسیر شهید رئیسی و آینده روشن را برای کشور حفظ کند و با در نظر گرفتن معیارهای رهبری می‌توان رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی انتخاب کرد.

وی با اشاره به شهادت شهدای هفتم تیر گفت: شهید استکی مردمی مؤمن و جهادی بود که به معنای واقعی یک الگوست و خدا حق این شهید را بر ما حلال کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز دیپلماسی فرهنگی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی تعامل خوبی با دنیا داشت و توانست بسیاری از موانع پیش‌روی کشور را بردارد.

نظر شما