شناسهٔ خبر: 67413434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه تیران و کرون:

قهر با صندوق رأی راهکار رفع مشکلات کشور نیست

امام جمعه تیران و کرون گفت: قهر با صندوق‌های رای و حضور نیافتن در عرصه سیاسی راهکار رفع مشکلات کشور نیست و تنها فرصت‌سازی برای دشمن را به همراه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان ظهر امروز جمعه هشتم تیر_در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته که در حسینه قدیم تیران اقامه شد به موضوع انتخابات اشاره و اظهار کرد: این عرصه مهم سیاسی فرصتی برای تعیین سرنوشت مملکت توسط مردم است.

وی افزود: این چنین فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور در دیگر جوامع دنیا کمتر دیده می‌شود که در ایران حدوداً هر سال یک انتخابات داریم و مردم مسئولان را در رده‌های مختلف به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم خودشان انتخاب می‌کنند.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: چشم دشمن همواره به حضور مردم در انتخابات است، آن‌ها در مرحله اول عدم مشارکت سیاسی را می‌خواهند و پس از آن انتخاب رئیس‌جمهور منفعل و همراه با آن‌ها را از مردم مطالبه می‌کنند.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه شهید رئیسی تراز مدیریت در کشور را مشخص کرد، ادامه داد: رئیس‌جمهور منتخب باید مسیری را که سبب عزت ملی و رفع مشکلات می‌شود ادامه دهد و در ارتباط بین المللی عزت آفرین باشد.

وی اضافه کرد: مردم با شناخت افراد و برنامه کاری آن‌ها به انتخاب فرد توانمند و ادامه دهنده راه رئیسی عزیز کمک کنند.

امام جمعه تیران و کرون عنوان کرد: کسانی که رأی نداده‌اند فرصت را از بین نبرند و با صندوق‌های رأی قهر نکنند که مشارکت نداشتن کارگشای مشکلات کشور نخواهد بود.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به شخصیت شهید رئیسی، گفت: رئیس‌جمهور شهید کشورمان وقت زیادی را صرف خدمت به مردم می‌کرد و با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری کشور را اداره می‌کرد.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان، ادامه داد: مشکلات معدن سرب و روی رفع نشده و تبعات ناشی از فعالیت این معدن مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است که نارضایتی مردم به همراه دارد.

امام جمعه تیران از مسئولان خواست تا این دغدغه دیرینه مردم را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

نظر شما