شناسهٔ خبر: 67412988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تخلف انتخاباتی در لرستان گزارش نشد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از عدم دریافت تخلف انتخاباتی در شعب اخذ رأی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، صمد مرادی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در تمام حوزه‌های قضایی لرستان شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی تشکیل شده‌ است.

وی افزود: شعبه دو بازپرسی شعبه اختصاصی رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است و چنانچه تخلفی مشاهده با گزارش شود در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه امنیت و آرامش کامل در شعب اخذ رأی این استان برقرار است، عنوان کرد: هیچ‌گونه گزارش تخلفاتی تاکنون در شعب اخذ رأی لرستان، مشاهده نشده‌ است.

مرادی‌فر بیان کرد: فرآیند سیاسی مشارکت در انتخابات به‌ویژه انتخابات ریاست‌ جمهوری به‌ لحاظ اهمیت، موضوع بسیار تأثیرگذاری در وضعیت عمومی کشور است و از جهات مختلف نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: ملت بصیر ایران در فرآیند سیاسی انتخابات شرکت می‌کنند، زیرا این امر تعیین‌کننده سرنوشت کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان تأکید کرد: تمام افراد حتی در دورترین نقاط می‌توانند با مشارکت در انتخابات در اثرگذاری در انتخابات سهمی داشته باشند.

مرادی‌فر گفت: صندوق‌ها و شعب اخذ رأی سراسر لرستان در وضعیت بسیار مناسبی است و آرامش و امنیت کامل در فرآیند رأی‌گیری این استان برقرار است و نمایندگانی از دادگستری هم در تمام حوزه‌های رأی‌گیری حضور دارند.

وی ادامه داد: شعب ویژه برای رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی به‌صورت ثابت و سیار در حوزه‌ها حضور دارند و اگر هر موردی از تخلفات یا انحراف در رأی‌گیری گزارش شود به آن رسیدگی می‌کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان بیان کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در مورد تخلفات احتمالی در رأی‌گیری از طریق سامانه الکترونیکی سجام ارائه و یا به‌صورت حضوری به شعب مورد نظر مراجعه کنند.

انتهای پیام/645/

نظر شما