شناسهٔ خبر: 67409529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۹۹ درصد استعلام‌ها در شعب اخذ رأی لرستان برخط است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ۹۹ درصد استعلام‌ها در شعب اخذ رأی لرستان برخط است، درحالی‌که در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹۸ درصد برخط بود.

صاحب‌خبر -

احسان یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به وجود هزار و 638 شعبه اخذ رأی در لرستان، گفت: 25هزار نفر نیروی اجرایی، نظارت، امنیتی و بازرسی در این شعب بر کار اخذ رأی نظارت دارند.

وی با اشاره به آغاز رأی‌گیری از ساعت هشت صبح امروز در لرستان، افزود: تا این لحظه مشکل خاصی وجود ندارد و انتخابات با نظم، آرامش و امنیت در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، عنوان کرد: طبق گزارش‌هایی که از شهرستان‌ها ارسال شده‌است مشارکت خیلی خوبی را تا این لحظه شاهد بوده‌ایم.

یاوری بیان کرد: 99 درصد استعلام‌ها در شعب اخذ رأی لرستان برخط است، درحالی‌که در انتخابات مجلس شورای اسلامی 98 درصد برخط بود.

وی اذعان کرد: اگر می‌خواهیم مدیر جمهوری اسلامی را معرفی کنیم باید در تراز شهید رئیسی باشد که الگوی کامل یک مدیر خدمتگزار و مردمی بود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان تأکید کرد: هیچ‌گونه کمبود تعرفه‌ای را در این استان نداریم و تدابیری اندیشیده شده‌است تا اخذ رأی تا حضور آخرین مراجعه‌کنندگان به شعب انجام شود.

انتهای پیام/645

نظر شما