شناسهٔ خبر: 67412194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نصب باتری جدید و تجهیزات تغذیه و نیرو در مراکز مخابراتی خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: در راستای پایداری ارتباطات در روز انتخابات ، باتری جدید و تجهیزات تغذیه و نیرو در مراکز مخابراتی استان انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحیم فلاح زاده گفت: عملیات بهینه سازی، نصب و راه‌اندازی باتری‌های جدید و تقویت تجهیزات تغذیه و نیرو ۶ مرکز مخابراتی شهرستان‌های استان خوزستان با هدف حفظ شبکه و پایداری ارتباطات مخابراتی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام شد و با نصب و راه اندازی باطری جدید ۱۵۰۰ آمپر ساعت در مراکز مخابراتی شهدای اندیمشک، امام خمینی (ره) شهرستان لالی، شهدای شهرستان ملاثانی و ۳۰۰۰ آمپر ساعت باطری در مرکز تلفن دیجیتال امام خمینی شهرستان ایذه سیستم تغذیه و نیرو این مراکز بهینه سازی شد.    

وی افزود: همچنین به منظور تأمین پاور DC سیستم‌های مخابراتی از جمله سوئیچ، انتقال، دیتا، سیار و ... منصوبه در مرکز امام خمینی شهرستان هفتکل راک یکسو کننده پلنت ۱۰۰۰ آمپری و در مرکز تلفن شهر آزادی اندیمشک راک یکسو کننده پلنت ۶۰۰ آمپری از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران نصب و راه‌اندازی و تقویت شد.  

فلاح زاده ادامه داد: باتوجه به اینکه پوشش ارتباطی محل شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری بر بستر شبکه‌های ارتباطی همراه و ثابت مخابرات است، لذا اجرای عملیات تعویض و بهینه‌سازی باطری و تجهیزات تغذیه و نیرو و راک یکسو کننده با تلاش کارشناسان تغذیه و نیروی شبکه مخابرات منطقه خوزستان و بر حسب نیاز و بر اساس برنامه‌ای مدون و با هدف تقویت و بالا بردن ضریب اطمینان و تأمین برق اضطراری تجهیزات و حفظ شبکه در مواقع قطعی برق در راستای پایداری ارتباطات مخابراتی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو صورت گرفته است.

نظر شما