شناسهٔ خبر: 67411996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکنون جرایم انتخاباتی در استان البرز نداشتیم

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با رصد دقیق و ورود به موقع مراجع قضایی، نظارتی و انتظامی قبل و پس از مهلت قانونی تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکنون پرونده‌ای در خصوص جرایم انتخاباتی در استان البرز تشکیل نشده است.

صاحب‌خبر -
تاکنون جرایم انتخاباتی در استان البرز نداشتیم
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،حسین فاضلی هریکندی گفت: رئیس جمهور منتخب، ادامه دهنده سلوک و منش شهید جمهور آیت الله رئیسی و بر اساس معیار‌های تعیین شده رهبر معظم انقلاب باشد.
وی با اشاره به شور و مشارکت شکل گرفته در بین مردم اضافه کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد مشارکت در این دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز نسبت به دوره قبل افزایش خواهد داشت.
وی گفت: با رصد دقیق و ورود به موقع مراجع قضایی، نظارتی و انتظامی  قبل و پس از مهلت قانونی تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکنون پرونده‌ای در خصوص جرایم انتخاباتی در استان البرز تشکیل نشده است.
فاضلی هریکندی گفت: در چند مورد که شائبه یا امکان تخلف و جرم انتخاباتی وجود داشت با تذکر و توجیه صورت گرفته از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری شد، ضمن اینکه پیش بینی لازم صورت گرفته است تا به تمام گزار‌ش‌ها و شکایات احتمالی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در شعب ویژه دادسرا‌ها و دادگاه‌های حوزه‌های قضایی دادگستری کل استان البرز رسیدگی شود.
وی گفت: ضمن مقابله با هر نوع اقدام غیرقانونی، تدابیر لازم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس در استان البرز اندیشیده شده است.
 

نظر شما