شناسهٔ خبر: 67411811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امنیت و آرامش در ۸۵۰ شعبه اخذ رأی شرق استان تهران برقرار است

ورامین- ایرنا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با حضور ومشارکت باشکوه مردم، امنیت و آرامش در ۸۵۰ شعبه اخذ رأی شرق استان تهران برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار دلاور القاصی مهر روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قانون، برقرار نظم و امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و عوامل فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از ابتدای شروع فرایند اخذ رأی در کنار سایر عوامل برگزاری انتخابات در شعب حضور دارند تا مردم با آرامش آراء خود را به صندوق بریزند.

وی اظهار داشت: بر اساس مشاهدات میدانی و گزارش های دریافت شده، نظم، امنیت و آرامش در کلیه ۸۵۰ شعبه اخذ رأی شرق استان تهران برقرار است و مشکلی در فرایند اخذ رأی مشاهده و یا گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: در جریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیش از ۵ هزار نفر از عوامل پلیس نظام و امنیت شعب اخذ رأی شرق استان تهران را بر عهده دارند.

القاصی مهر مشارکت مردم را چشمگیر اعلام کرد و افزود: مشارکت مردم شرق استان تهران در انتخابات امروز چشمگیر است و این مهم ثابت کرده که مردم با بصیرت و شناخت در انتخابات شرکت کرده اند تا اقتدار ایران اسلامی روز افزون شود.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا،پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نظر شما