شناسهٔ خبر: 67411087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

عدم مشارکت در انتخابات تامین کننده منافع دشمنان است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه دشمن سالهاست که در تلاش است میزان مشارکت را پایین بیاورند، گفت: عدم مشارکت در انتخابات تامین کننده منافع دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان با حضور در ستاد انتخابات استان همدان، اظهار داشت: عرصه انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند و مردم با حضور خود عزت، آبرو و سرافرازی کشور را به ارمغان می‌آورند.

وی افزود: دشمن سالهاست که در تلاش است میزان مشارکت را پایین بیاورند و سعی دارند با انواع تحریم‌ها مردم ایران را ناامید کنند و دائما از کلیدواژه‌های منفی در مورد ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمنان با این کار به دنبال منافع خودشان هستند، تصریح کرد: به طور حتم عدم مشارکت در انتخابات تامین کننده منافع دشمنان است.

وی یادآور شد: هر چهار کاندیداهای ریاست جمهوری مسیر واحدی دارند و مورد تایید شورای نگهبان هستند اما ممکن است در روش‌های اجرایی تفاوت‌هایی داشته باشند، و هرکس با رای به کاندیدای مد نظر خود رویه اجرایی آن را محکم‌تر کنند.

شعبانی تصریح کرد: لذا مردم با هر سلیقه‌ای باید در انتخابات شرکت کنند و موجب سرافرازی کشور شوند و یک حماسه جدید خلق کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم تعیین می‌کنند از صندوق اسم چه کسی بیرون می‌آید و نتیجه انتخابات هرچه باشد از فردا همه باید تلاش کنیم.

امام جمعه همدان خطاب به رئیس جمهور منتخب، گفت: تا امروز وقت وعده دادن بود و از فردا وقت عمل کردن است، از فردا راستی آزمایی وعده‌ها و تلاش برای تحقق وعده‌ها است.

وی متذکر شد: آن کسی که رای می آورد، باید خادم مردم باشد، شهید رئیسی واقعا متواضع بود، رئیس جمهور آینده باید متواضع، مردمی و اخلاق محور باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما