شناسهٔ خبر: 67410860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

دلخوری‌ها و نارضایتی‌ها وجود دارد، اما قهر با صندوق راه حل نیست

ظریف: قهر کردن با صندوق رای راه‌حل نیست + فیلم

خبرگزاری ایرنا

محمدجواد ظریف در حسینیه جماران پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: اگر حضور مردم گسترده باشد، مشخص می‌شود اقلیت و اکثریت چه کسانی هستند. حضور در انتخابات یک حق برای مردم است. امروز روز حیاتی برای عزت ایران است، برای اینکه کسی جرأت نکند مردم ایران را تحقیر و تحریم کند. به انتخاب هر کسی احترام می‌گذارم، دلخوری‌ها و نارضایتی‌ها وجود دارد، اما قهر با صندوق راه حل نیست.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد ظریف روز جمعه -هشتم تیرماه- با حضور در شعبه اخذ رای در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

ظریف پس از رای دادن در خبرنگاران مستقر در این شعبه گفت: امروز یک روز حیاتی برای سربلندی و عزت ایران است. برای اینکه مردم ایران تحقیر نشوند، برای اینکه هیچ کس جرات نکند مردم ایران تهدید و تحریم کند.

وزیر امور خارجه پیشین حضور در انتخابات را یک حق برای مردم دانست و اظهار امیدواری کرد: همه مردم با حضور گسترده در پای صندوق رای، این حق را پاس بدارند و با حضورشان آینده بهتری را برای کشور رقم بزند. یقین دارم که مردم امروز ما را رو سفید خواهند کرد.

<div id="video-display-embed-code_1359512" ><script type="text/JavaScript" src="https://aftabnews.ir/fa/news/play/embed/917180/1359512?width=800&height=300"></script></div>

ظریف با تاکید بر اینکه قهر کردن با صندوق رای راه حل رفع مشکلات نیست؛ گفت: ممکن است مردم نارضایتی داشته باشند و به حق باشد، اما این مختص ایران نیست، اکنون فرصت برای رای دادن است و همه از این فرصت استفاده کنند تا در کمال آرامش و متانت با تمام حقوق شهروندی آینده خوبی را در پیش داشته باشیم.

وی همچنین در توئیتی نوشت: تغییر فقط با رأی شما امکان‌پذیر است. تنها نتیجه رأی ندادن، پیروزی اقلیت و ادامه و تشدید وضعیتی است که از آن ناراضی هستیم. وعده ما پای صندوق قبل از ساعت ۶ بعدازظهر؛ شاید بعد از ساعت ۱۸ دیر باشد؛ فردا حتما دیر است.

بکوشید و خوبی به کار آورید
چو دیدند سرما، بهار آورید

ظریف:انتخابات روز حیاتی برای عزت ایران است/قهر کردن با صندوق رای راه‌حل نیست

برچسب‌ها:

نظر شما