شناسهٔ خبر: 67410525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حضور با شکوه مربیان و ورزشکاران هیئت ورزش‌های همگانی در پای صندوق‌های رأی

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان از حضور با شکوه و چشمگیر ورزشکاران و مربیان و مسئولین و اعضای کمیته‌های این هیات در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد. دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان از حضور با شکوه و چشمگیر ورزشکاران و مربیان و مسئولین و اعضای کمیته‌های این هیات در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید شیردل دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان ضمن دعوت از جامعه ورزش و جوانان جهت حضور پر رنگ و با شکوه در مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مربیان، مسئولین روابط عمومی و ورزشکاران ایستگاه‌های ورزش روزانه بخصوص بانوان با صلابت و پر انرژی پای صندوق رای حاضر شدند و برای پیشرفت و آینده کشور نقش آفرین شدند.
او افزود: با حمایت میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، سرهنگ علی آبادی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، هادی طالبی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان شعبه اخذ رای مجتمع ورزشی سعادت نبش میدان علی ابن ابیطالب (ع) جهت حضور جامعه ورزش مشخص شد و صبح امروز مسئولین، کارکنان، روسای هیات‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران حماسه آفریدند و به کاندید اصلح خود رای دادند تا شعار مشارکت حداکثری در انتخابات به اقدام و عمل تبدیل شود.
شیردل از حمایت‌های امیر جعفری رئیس هیات ورزش‌های همگانی تقدیر کرد و گفت: هیات ورزش‌های همگانی به عنوان بزرگترین هیات ورزشی در همه عرصه‌ها و صحنه‌های حساس و تاثیر گذار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پای کار بوده و ما همیشه قدردان مربیان و ورزشکاران بصیر و همیشه در صحنه هستیم.
انتهای پیام

نظر شما