شناسهٔ خبر: 67409744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس هیات نظارت خراسان شمالی: مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

بجنورد-ایرنا- رییس هیات نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی با بیان اینکه اجازه نخوهیم داد کوچکترین خللی و شائبه در امر انتخابات به وجود آید گفت: مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عابدین عابدی مقدم روز جمعه با حضور در پای صندوق رای مسجد انقلاب بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم ما همچون انتخابات گذشته، حضور حماسی در پای صندوق های رای خواهند داشت، آنان به نظام اعتماد دارند و اجازه نخواهیم داد کوچکترین خللی و شائبه ای در امر انتخابات ایجاد شود.

رییس هیات نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی افزود: امنیت لازم برای برگزاری انتخابات در استان برقرار و در تمامی شعبه ها کار اخذ رای به صورت روان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: موظف هستیم با توجه به رسالت خود بر صندوق ها و شعبه های اخذ رای نظارت داشته باشیم و در هر صندوق چهار نفر در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و عوامل اجرایی حضور دارند.

رییس هیات نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی اضافه کرد: از مردم همیشه در صحنه انتظار می رود چنانچه کوچکترین مسئله ای در استان بود، موارد را سریع اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

عابدی مقدم با بیان اینکه با هیچ تخلف اغماض نخواهیم کرد افزود: مامور هستیم که از آرای مردم صیانت کنیم و جز این هیچ ماموریت دیگری نداریم.

وی ادامه داد: نتیجه انتخابات، همان است که به صندوق های رای انداخته می شود و سامانه های مختلفی داریم که صحت انتخابات را تایید کنند.

عابدی مقدم گفت: همچمنین چهار سیستم درحوزه صحت سنجی داریم که باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند و امید می رود تمام مراحل اخذ رای انتخابات به خوبی پیش رود.

به گزارش ایرنا، رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی برگزار و بر اساس پیش بینی ستاد انتخابات در استان ۶۳۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که ۴۰ زهزار نفر آن را جوانان شامل می شوند.

برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۵ شعبه روستایی در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند

نظر شما